آشنايي با تلويزيون هوشمند اولد ال جي 4K مدل OLED 55B9 (بخش اول)

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با تلويزيون هوشمند اولد ال جي 4K مدل OLED 55B9 (بخش اول)

۸۹ بازديد

با پيشرفت فناوري همه ما به دنبال محصولاتي با برترين تكنولوژي ها و قابليت هاي روز دنيا هستيم. شركت ال جي هر ساله محصولات جديد خود را با قابليت هاي به روز شده وارد بازار مي كند. از اين رو اين برند همواره مورد توجه كاربران سراسر دنيا قرار مي گيرد. ال جي در سال 2019 ميلادي نيز محصولات OLED B9 خود را در سايزهاي 65 و 55 توليد نمود. تلويزيون اسمارت55B9  تصوير را با كيفيت4K Ultra  HD و با رزولوشنx 2160)  (3840 به نمايش مي گذارد. سايز صفحه نمايش اين تلويزيون 55 اينچ مي باشد كه با توجه به مساحت مكاني شما مي تواند بهترين گزينه ممكن براي خريد باشد. 

استفاده از تكنولوژي صفحهOLED ، وجود پردازنده آلفا 7 جهت از بين بردن نويزهاي تصوير و بكارگيري فناوري هاي روز تصوير مانند HDR،Wide Color Gamut،ULTRA Luminance ،4K Upscale  و ... از ويژگي هاي بارز اين تلويزيون مي باشد. قرار دادن دو بلندگو با توان خروجي 40 وات و استفاده از تكنولوژي از بين برنده نويز موجب شده تا اين تلويزيون علاوه بر كيفيت تصوير از صداي فوق العاده اي بهره ببرد.

در تلويزيون فوركي مدل OLED 55B9 از سيستم عامل WEBOS استفاده شده است. به واسطه اين سيستم عامل، تلويزيون ها علاوه بر استفاده نمايشي، مي توانند به عنوان ابزاري جهت دسترسي به اينترنت، اتصال به موبايل و استفاده از اپليكيشن هاي هوشمند به كار گرفته شوند. علاوه بر آن تلويزيون هوشمند B9PVA براي ارتباط با دنياي بيرون، از درگاه هاي ارتباطي شاملHDMI ، USB، COMPOSITE،COMPONENT  و wifi استفاده مي كند.

طراحي تلويزيون اولد OLED 55B9

امروزه طراحي داخلي و ديزاين از بحث هاي تاپ دنيا بوده كه كاربران زيادي را به خود جذب نموده است. طراحان شركت ال جي با توجه به اهميت اين موضوع، دست به طراحي زيبا و جذاب براي تلويزيون هاي خود زده اند. يكي از تلويزيون هاي خوش ظاهر ال جي، تلويزيونOLED 55B9 مي باشد كه با ظاهر ساده اما زيبا به محصولي كاملا حرفه اي تبديل شده است. صفحه نمايش اين تلويزيون تخت و باريك است. طراحي صفحه نمايش به گونه اي است كه با فريم ظريف محصور گشته و در هماهنگي كامل زيبا به چشم مي آيد. از بارزترين ويژگي ظاهر اين تلويزيون كه موجب محبوبيت دو چندان آن در ميان كاربران شده، ظرافت بسيار بالاي صفحه نمايش است. اين صفحه نمايش بر روي پايه اي يك تكه قرار گرفته است. با وجود پايه زيبا با سبك خاص، شركت ال جي اين امكان را براي افرادي با فضاي كم فراهم آورده تا تلويزيون B9 را به ديوار نصب كنند. همچنين تمامي درگاه هاي ارتباطي در پشت تلويزيون قرار گرفته تا از هرج و مرج بصري جلوگيري شود.

كيفيت و وضوح نمايشگر

بارزترين مشخصه هر تلويزيون كه كاربران آن را در اولويت اول براي انتخاب يك تلويزيون قرار مي دهند كيفيت و وضوح تصوير است. شركت ال جي در طول تاريخ همواره به اهميت كيفيت تصوير توجه داشته و محصولاتي با نهايت كيفيت توليد نموده است. تلويزيون 55B9 از آشكارترين نمونه هاي كيفيت و وضوح بالاي تصوير است. اين تلويزيون داراي نمايشگري با كيفيت تصوير 4k همراه با ميزان وضوح 3840×2610 پيكسل مي باشد. سايز تصوير اين تلويزيون 55 اينچ مي باشد و با صفحه تختي كه دارد شما را به لذت بردن از تماشاي فيلم دعوت مي كند. تكنولوژي صفحه OLED اين محصول موجب ايجاد تصويري با وضوح بي نظير و سرعت نمايش بالا مي شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.