آشنايي با تلويزيون هوشمند اولد ال جي 4K مدل OLED 55B9 (بخش دوم)

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با تلويزيون هوشمند اولد ال جي 4K مدل OLED 55B9 (بخش دوم)

۹۸ بازديد

پردازنده آلفا 7 (α7 Gen 2)

ال جي در تلويزيون هاي خود از پردازنده تصوير براي كيفيت بالاتر بهره برده است. استفاده از پردازنده آلفا 7 در تلويزيون OLED 55B9 موجب مي شود تا تصاويري نزديك به واقعيت و با رنگ‌هايي بسيار غني توليد كرده و هم چنين ظرافت و عمق بيش تري ايجاد مي كند تا تصوير واقعي‌تر شود. علاوه بر اين پردازنده آلفا 7 سرعت رفرش تصاوير را نيز بالا مي برد تا به وضوح بيشتري برسند.

HDR

دو شاخصه اصلي و مهم در نحوه نمايش محتويات تصويري بر روي تلويزيون، نسبت كنتراست يا همان چگونگي نمايش روشني و تاريكي بر روي صفحه ‌نمايش تلويزيون و البته دقت رنگ يا همان نزديك بودن رنگ‌هاي نمايش داده شده به نسخه موجود از آن‌ها در طبيعت مي باشد. قابليت HDR نيز با ايجاد كنتراست بالا در نمايش نقاط روشن و تاريك فيلم ها و همچنين بالا بردن سطح روشنايي و ايجاد رنگ تا چندين برابر، به خلق تصاويري زيبا در تلويزيون مي پردازد.

 ULTRA Luminance

شركت ال جي قابليت ULTRA Luminance يا همان درخشندگي تصوير را در تلويزيون OLED 55B9 به كار گرفته است. اين قابليت به طور مداوم روشن‌ترين و تاريك‌ترين قسمت‌هاي محتواي پخش‌شده را آناليز مي‌كند تا روشنايي و وضوح را بهبود دهد.

قابليت 4k UPSCALER

تماشاي محتوياتي با كيفيت پايين براي هيچ كس خوشايند نيست و افراد همواره به دنبال فيلم ها و فايل هايي با كيفيت بالا هستند. شركت ال جي از اين رو با قرار دادن قابليت ارتقاي تصوير در تلويزيون هاي خود اين امكان را ايجاد مي كند تا تصاوير با كيفيت پايين به سطح بالاتري از وضوح ارتقا يابند.

Wide Color Gamut

در تلويزيون ال جي 55B9، فناوري Wide Color Gamut كه در اصطلاح به آن طيف رنگي گسترده نيز گفته مي شود، محدوده وسيع تري از طيف رنگي را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي تواند تصاوير را بسيار طبيعي تر و زنده تر نمايش دهد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.