آشنايي با تلويزيون هوشمند اولد ال جي 4K مدل OLED 55B9 (بخش سوم)

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با تلويزيون هوشمند اولد ال جي 4K مدل OLED 55B9 (بخش سوم)

۸۷ بازديد

سيستم صوتي در تلويزيون LG TV 55B9

تلويزيون يك دستگاه صوتي تصويري است، يعني علاوه بر كيفيت تصوير، صدا نيز نقش بسزايي دارد. از اينرو براي لذت بردن از تماشاي فيلم، سيستم صوتي قوي و كيفيت تصوير بالا ضروري مي باشد. در نتيجه متخصصان ال جي از اين موضوع غافل نبوده و براي تلويزيون هاي خود سيستمي قوي در نظر گرفته اند. در تلويزيون ال جي OLED 55B9 وجود دو بلندگو با توان خروجي 40 وات صداي كيفيت بالا را به گوش شما مي رسانند. هر بلندگو شامل تواني 10 واتي است و بقيه توان خروجي مربوط به ووفر مي باشد. فناوري پاكسازي صدا براي تجزيه و تحليل كردن صدا، با از بين بردن صداهاي غير طبيعي، صدايي خالص و طبيعي را ارائه مي دهد. در اين سيستم صوتي فناوري هايي نظير فناوري دالبي ديجيتال پشتيباني مي شود كه باعث جدا سازي صدا در كانال هاي مختلف صدا مي شود و همين امر در همه جانبه بودن و فراگير بودن صدا نقش مهمي دارد.

امكانات هوشمند

استفاده از سيستم عامل WEBOS در تلويزيون هاي ال جي موجب شده است تا همگام با پيشرفت فناوري، بروز باشند و نياز كاربران را برطرف سازند. تلويزيون OLED 55B9 نيز از همين سيستم عامل بهره گرفته است. كاربران با استفاده از اين سيستم عامل مي توانند به راحتي به دنياي اينترنت دسترسي داشته و از طريق تلويزيون با دنياي مجازي در ارتباط باشند. ال جي تلويزيون OLED B9 خود را به هوش مصنوعي THINQ مجهز نموده است. هوش مصنوعي اين امكان را به شما مي دهد تا كنترل تلويزيون و يا حتي كنترل مركزي وسايل هوشمند منزل خود را به دست بگيريد و بر روي آنها تغييراتي اعمال كنيد. دستيار صوتيGoogle Assistant  نيز به عنوان راهنماي خوب كاربر و تنها از طريق صدا دستور مربوطه را به تلويزيون مي دهد. علاوه بر آن دسترسي به شبكه NET FLIX و Amazon Alexa از طريق تلويزيون امكان پذير مي باشد.

درگاه هاي ارتباطي

وجود درگاه هاي ارتباطي امكان برقراري ارتباط بين تلويزيون و ساير دستگاه ها را در اين مدل راحت تر نموده است. اين درگاه ها در تلويزيون 55B9 شامل يك بلوتوث داخلي كه بدون نياز به كابل و سيم هاي مزاحم مي‌توانيد دستگاه‌هاي بلوتوثي را به تلويزيون وصل كنيد و محتوا را با آنها به اشتراك بگذاريد، داشتن 3 پورت USB جهت اتصال فلش مموري يا هارد اكسترنال و يا هر نوع حافظه خارجي جانبي، تعداد 4 درگاه HDM براي اتصال ديوايس هاي ديجيتالي، درگاه ‌هاي كامپوزيت و كامپوننت براي اتصال به دستگاه هايي صوتي و تصويري قديمي، درگاه LAN  و هدفون مي باشد.

جمع بندي مطالب

با توسعه هر چه بيشتر فناوري يافتن تلويزيوني با كامل ترين شرايط دشوار است. اما تلويزيون OLED 55B9 يك هارموني فوق العاده از كيفيت تصوير بالا، صداي عالي و امكانات هوشمند به روز شده مي باشد. براي كساني كه با توجه به قيمت مناسب، يك تلويزيون با برترين امكانات را مي خواهند، خريد آن را توصيه مي كنيم. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.