باشگاه سايپا خواستار پيروزي ۳ بر صفر در ديدار با پيكان شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

باشگاه سايپا خواستار پيروزي ۳ بر صفر در ديدار با پيكان شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۸ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در اين بيانيه به نقل از سايپا فرهنگي ورزشي آمده است: باشگاه سايپا از ابتدا يك باشگاه سازنده است استقرار وضعيت اقتصادي كشور و تعهد كارگران به تركيبي از بازيكنان جوان و آينده دار در سال جاري خداوند و مسابقات سخت كوپه گروه برتر اتومبيلراني سايپا در ليگ برتر. اين …

باشگاه سايپا خواستار پيروزي ۳ بر صفر در ديدار با پيكان شد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://d77.ir/باشگاه-سايپا-خواستار-پيروزي-۳-بر-صفر-در/ دنياي 77 Mon, 17 May 2021 15:55:19 0000 ورزش https://d77.ir/باشگاه-سايپا-خواستار-پيروزي-۳-بر-صفر-در/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در اين بيانيه به نقل از سايپا فرهنگي ورزشي آمده است: باشگاه سايپا از ابتدا يك باشگاه سازنده است استقرار وضعيت اقتصادي كشور و تعهد كارگران به تركيبي از بازيكنان جوان و آينده دار در سال جاري خداوند و مسابقات سخت كوپه گروه برتر اتومبيلراني سايپا در ليگ برتر. اين …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، در اين بيانيه به نقل از سايپا فرهنگي ورزشي آمده است:

باشگاه سايپا از ابتدا يك باشگاه سازنده است استقرار وضعيت اقتصادي كشور و تعهد كارگران به تركيبي از بازيكنان جوان و آينده دار در سال جاري خداوند و مسابقات سخت كوپه گروه برتر اتومبيلراني سايپا در ليگ برتر.

اين تيم با داشتن سابقه اي عالي در ليگ فوتبال كشور ، هميشه به عنوان يك باشگاه اخلاقي و قانون مدار ، نسبت به بدشانسي ها و اشتباهات داور معترض بوده و هميشه از ايجاد مشاجرات و حواشي پرهيز كرده است.

با اين حال ، اتفاقات هفته اول ليگ در اوضاع ، شرايط را براي تيم فوتبال باشگاه دشوار كرده است متاسفانه تاكنون اين باشگاه اعتراضات رسمي و اشتباه خود را عليه اشتباهات انجام داده است تاثير گذار داور جايي نرفت. با اين حال اين يك مشكل پيچيده و مخرب است ارتباط دهنده ممكن است اشتباهات فاحش داور در درگيري مستقيم با حريفان سطح رخ داده باشد و با اين وجود رخ دهد ارائه فوتبال منصفانه و تاكتيكي سايپا ، اين تيم در كسب امتياز ناكام ماند.

مهمترين خطاي داوري ليگ برتر در سال جاري حدس و گمان است اثر اين عوامل بيروني نتيجه را برجسته مي كند. در بازي ديشب مقابل سايپا ، سايپا به شكلي شگفت انگيز خود را نشان داد.

در همين حال ، فرج كمالوند ، سرمربي تيم سايپا از نحوه چيدمان داور در اين بازي ابراز نگراني كرد و نظرات خود را به كميته حمايت از اخلاق فدراسيون ارسال كرد. ارائه داده شده بود. با ناديده گرفتن هشدارها ، سيستم داوري ناعادلانه بود و اتفاقات عجيبي مانند 6 گزينه در يك بازي رخ داد.

داور چهارم ، وقتي مجبور شد روي وظايف ذاتي خود تمركز كند ، اثر تيم داور فرايند تصميم گيري را هدايت مي كرد و در يك صحنه كه داور مياني با وجود نزديك بودن به صحنه نمي توانست خطا را بپذيرد ، به كنار زمين فراخوانده شد و متقاعد به اعلام مجازات عليه ساپا شد. از فاصله زياد

اين در حالي بود كه ما با هم بوديم تائيديه كارشناس داوري هيچ اشتباهي نكرده است و اگر خطايي رخ داده است بايد به نفع SIP اعلام مي شده است.

داور چهارم در زماني مشغول بود كه داور ميانه رو را متقاعد كند كه يك پنالتي مقابل سايپر ثبت كند در حالي كه پيكان به دليل سهل انگاري ، يك ششم را جايگزين او كرد. دين نامه فدراسيون فوتبال مبني بر اين تخلف بزرگ به معناي حضور يك بازيكن غير مجاز در بازي است و طبق قانون ، نتيجه يك بازي 3-0 بايد به نفع مار تغيير يابد.

تأكيد شده است؛ از ابتداي فصل ، سايپا بارها و بارها از مسير قانوني رفته است ارائه وي شواهد محكمي را نشان داده است كه از رفتارهاي ناشايست داوران و قضاوت هاي عجيب و غريب رنج مي برد ، اما در هفته آخر ليگ برتر امسال و روزهاي سخت سايپا ، بي عدالتي، خطا و عدم رعايت حقوق و حقوق اين باشگاه سازنده ارسال حقوق كارگران گروه خودمختار و خانواده هاي آنها بي بديل خواهد بود.

بنابراين تخته مدير شركت فرهنگي ورزشي سايپا پيگيري تا رسيدن به نتيجه را حق مسلم خود مي داند حقوق اين باشگاه براي طرح شكايت در مرجع مربوط محفوظ است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.