آرشیو خرداد ماه 1399

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

امكانات ماشين ظرفشويي روميزي مجيك مدل KOR-2155B

۱۲۱ بازديد

ماشين ظرفشويي «مجيك» مدل «KOR-2155B» يكي از محصولات كارآمد و زيباي ساخت اين شركت است كه با ابعاد نسبتا كوچك و جمع‌وجور خود امكان استفاده‌ي روميزي دارد. اين ظرفشويي ظرفيت 8 نفره دارد و به همين خاطر به خانواده‌هاي پرجمعيت توصيه نمي‌شود. اين ظرفشويي كم مصرف با متوسط مصرف 11.8 ليتر آب در هر سيكل شستشو داراي رده مصرف انرژي A مي باشد كه با سطح صداي 48 دسي بل هيچ گونه مزاحمتي را حتي در زمان استراحت و خواب براي شما ايجاد نمي كند. در ظرفشويي 2155 مجيك فقط از يك سبد بزرگ استفاده شده تا به كاربر اين امكان را بدهد كه بدون محدوديت ارتفاع ظروف بزرگ را در محفظه دستگاه بگذارد. بدنه دستگاه، از جنس استيل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت بالايي در برابر آب و رطوبت برخوردار است. ماشين ظرفشويي مجيك مدل KOR-2155B از برنامه‌هاي مختلف شست‌وشو مانند شست‌وشوي معمولي، اقتصادي، حساس و شكننده، شست‌وشوي ظروف كريستالي، شست‌وشوي سريع و شست‌وشوي ميوه و سبزيجات بهره مي‌برد. همچنين اين محصول داراي قابليت خشك‌ كردن ظروف نيز است.

كولر اسپليت ال جي 12000

۶۳ بازديد

قيمت كولر گازي 12000 كم مصرف ال جي مجهز به برد اينورتر و ...

كولرگازي 12000 اينورتر ال جي LG SPLIT BSNQ126J3A2 كولرگازي اينورتر ال جي با ظرفيت 12000 كمپرسور اينورتر: كولرگازي اينورتر ال جي صرفه جويي در انرژي: كمپرسور اينورتر اين كولر با تنظيم سرعت بر حسب درجه حرارت مورد نياز تا سطح زيادي از اتلاف انرژي جلوگيري ميكند. كولر گازيBSNQ126J3A2 ال جي سرد كننده ي سريع: در واقع در هنگام آغاز به كار كولر ميتوان آن را به صورتي تنظيم كرد كه با حداكثر قدرت خود كار كند كه به همين دليل در زمان كوتاه دما را به مقدار تنظيم شده ميرساند بعد از اين عمل كولر مجدد به حالت عادي كاركرد خود باز ميگردد. كولرگازي BSNQ126J3A2 ال جي طراحي: طراحي باريك و خاص آن به راحتي تميز كردن فيلتر آن كمك زيادي كرده است.

معرفي ماشين ظرفشويي كرال مدل DS-15069

۱۲۷ بازديد

 

شايد در گذشته تصور اينكه بعد از رفتن ميهمان‌ها آسوده بنشينيم و به استراحت بپردازيم خيلي سخت و بعيد به نظر مي‌رسيد. اين‌كه آخر شب بايد انبوهي از ظرف‌هاي كثيف را بشوييم و خشك كنيم عذاب‌آور بود. اما اين روزها ماشين‌هاي ظرفشويي ما را از دست اين ظروف راحت كرده‌اند. تنها كافي است ظروف كثيف را درون محفظه ماشين ظرفشويي بچينيد، ماده شوينده را به ماشين اضافه كنيد، برنامه شستشوي دلخواه را انتخاب كرده و تا اتمام شستشوي ظروف به استراحت بپردازيد. ماشين ظرفشويي كرال DS-15069 از طراحي مطلوب و مدرني برخوردار است. پنل كنترل اين محصول تا زمان باز شدن درب دستگاه قابل رويت نيست و همين امر ظاهري يكدست را به اين ماشين ظرفشويي داده است و ظاهر خوش ‌ساخت اين محصول، آن براي آشپزخانه‌هاي مدرن مناسب كرده است. بازكردن درب اين ماشين ظرفشويي به كمك دستگيره آن و به راحتي انجام مي‌شود. نمايشگر كاملاً خوانايي هم در كنار پنل كنترل اين ماشين ظرفشويي قرار گرفته است كه به كاربر كمك مي‌كند به راحتي برنامه مورد نظرش را انتخاب كند.

قيمت روز كولر گازي ال جي در بانه

۷۲ بازديد

قيمت كولر گازي ال جي s246mq

كولر گازي و ال جي در يك نگاه با توجه به اينكه تجهيزات تهويه مطبوع و از جمله انواع كولرهاي گازي و اسپليت در گروه كالاهاي سرمايه اي مي باشند (و نه صرفا يك كالاي مصرفي)، بنابراين اكيدا توصيه مي كنيم اين نوع كالاها را تنها از سايت هاي تخصصي و با سابقه اي كه به صورت حرفه اي عرضه كننده اين تجهيزات مي باشند، خريداري نماييد تا بتوانيد با استفاده بهتر از اطلاعات فني و دقيق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره كارشناسان و مهندسين تأسيسات مربوطه بهره مند گرديد، ثانيا كالاي مناسب تر و با قيمت بهتري را تهيه نماييد و ثالثا ناگزير به تعويض يا عودت كولر خريداري شده خود (تا 7 روز) نگرديد، چرا كه اين روزها برخي سايت هاي غيرتخصصي كه نه اطلاعات فني دقيقي در اين خصوص دارند و نه حتي يك كارشناس و مشاور فروش تأسيسات، اين تجهيزات را صرفا با ديدگاه فروش يك كالا، مثلا مانند فروش قهوه ساز 200000 توماني كه حتي آن را تا 400000 تومان مي فروشند، عرضه مي نمايند.