قيمت تلويزيون سامسونگ 50AU9000 سايز 50 اينچ اسمارت فوركي

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون سامسونگ 50AU9000 سايز 50 اينچ اسمارت فوركي

۱۲ بازديد

توضيحات تلويزيون سامسونگ 50AU9000 ، اندازه 50 سانتي متر يكي از مدل هايي كه در سال 2021 به بازار جهاني سامسونگ ارائه مي دهيم ، سري AU9000 نام دارد كه در اندازه 50 اينچي كه به اختصار 50AU9000 ناميده مي شود ، مورد بررسي قرار مي گيرد. تلويزيون سامسونگ 50AU9000 از جمله محصولات اين شركت …

قيمت تلويزيون سامسونگ 50AU9000 سايز 50 اينچ اسمارت فوركي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-50au9000-سايز-50-اينچ-اسم/ تيتر نيوز Tue, 12 Oct 2021 17:31:27 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-50au9000-سايز-50-اينچ-اسم/ توضيحات تلويزيون سامسونگ 50AU9000 ، اندازه 50 سانتي متر يكي از مدل هايي كه در سال 2021 به بازار جهاني سامسونگ ارائه مي دهيم ، سري AU9000 نام دارد كه در اندازه 50 اينچي كه به اختصار 50AU9000 ناميده مي شود ، مورد بررسي قرار مي گيرد. تلويزيون سامسونگ 50AU9000 از جمله محصولات اين شركت …

توضيحات تلويزيون سامسونگ 50AU9000 ، اندازه 50 سانتي متر

تلويزيون 50 اينچي سامسونگ 50AU9000

يكي از مدل هايي كه در سال 2021 به بازار جهاني سامسونگ ارائه مي دهيم ، سري AU9000 نام دارد كه در اندازه 50 اينچي كه به اختصار 50AU9000 ناميده مي شود ، مورد بررسي قرار مي گيرد. تلويزيون سامسونگ 50AU9000 از جمله محصولات اين شركت مي توان به مكان بسيار ويژه آن اشاره كرد و طراحي بسيار منحصر به فرد آن ، تطبيق با سازمان و دكوراسيون داخلي را تسهيل مي كند و ظاهر تعداد خانه ها را افزايش مي دهد.

اين مدل را مي توان روي ديوار نصب كرد ، جايي كه مي توان از اين تلويزيون به عنوان تصوير استفاده كرد. تفاوت اصلي بين تلويزيون LED استاندارد و تلويزيون سامسونگ 50AU9000 اين است كه اين مدل از فناوري شفاف براي ايجاد صفحه اي استفاده مي كند كه كيفيت تصوير را تا حد زيادي بهبود مي بخشد.

اين تلويزيون از كيفيت صداي بسيار خوبي برخوردار است و صداي خود را در وضوح بسيار خوبي به شنونده منتقل مي كند كه از توان 20 وات اين تلويزيون استفاده كرده است. اين تلويزيون يك سرويس بسيار مناسب براي كساني است كه به بازي و بازي علاقه دارند و از مهارت هاي تكنولوژيكي براي اين منظور استفاده شده است.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

به عنوان مثال ، مي توان به فناوري ALLM اشاره كرد. اين برنامه به شما امكان مي دهد حداقل تاخير دسترسي را براي بازي هايي كه نيازي به تنظيم دستي ندارند انتخاب كنيد. در اين تلويزيون از پردازنده Crystal Processor 4K براي پردازش تصاوير بهتر استفاده شده است كه با استفاده از الگوريتم هاي مختلف مي تواند به بهبود كيفيت تصوير تا حد امكان كمك كند.

براي رابط كاربري ، از سيستم عامل اختصاصي تايزن استفاده شده است كه مي تواند دسترسي نامحدود به كاربران ارائه دهد. همچنين از پورت ها و پورت هاي مختلف براي اتصال دستگاه هاي خارجي مختلف به تلويزيون ، به عنوان مثال ، پورت هاي HDMI و USB استفاده شد.

كيفيت تصوير در تلويزيون سامسونگ 50AU9000

قيمت و خريد تلويزيون سامسونگ 50AU9000

به جرات مي توان گفت كه كيفيت تصوير و نمايش خروجي روي صفحه مهمترين چيز براي كاربر است. هنگام انتخاب محصول ، همه به كيفيت تصوير خروجي توجه زيادي مي كنند. بدين منظور ، سازندگان سامسونگ تمام تلاش خود را به كار گرفته اند تا از بهترين فناوري براي بهبود كيفيت تصوير در جهت رضايت مشتريان استفاده كنند.

اول از همه ، لازم به ذكر است كه در ساخت صفحه نمايش تلويزيون سامسونگ 50AU9000 از فناوري كريستال استفاده مي شود و به همين دليل اين تلويزيون با نام تلويزيون كريستال نيز شناخته مي شود كه باعث مي شود سطح روشنايي اين تلويزيون نسبت به LED هاي معمولي و تصاوير جذاب تر باشد. به مخاطب اعلام شد.

كيفيت تصوير توليد شده توسط اين تلويزيون 4K است و همچنين داراي رزولوشن 2160 38 3840 پيكسل است كه شامل اين پيكسل مي تواند جزئيات باورنكردني تصوير را در محصول نمايش دهد.

از فناوري UHD Dimming براي كنترل روشنايي صفحه تلويزيون استفاده مي كند. يكي از ويژگيهاي جالب اين تلويزيون استفاده از حالت Filmmaker است كه براي علاقه مندان به فيلم استفاده مي شود و تصاوير كاملاً با هدف فيلمساز مطابقت دارد. نور پشت تلويزيون از فناوري Edge استفاده مي كند. LED.

از فناوري One Billion Colors براي افزايش تعداد رنگهاي قابل نمايش در تلويزيون استفاده مي شود كه منجر به نمايش يك ميليارد رنگ مختلف در تلويزيون مي شود و در نتيجه ، تصوير ارائه شده به كاربر در محصول بسيار شبيه است به تصوير واقعي

پنل مورد استفاده در اين تلويزيون از نوع VA است كه مي تواند زاويه ديد بسيار وسيعي را در اختيار كاربر قرار دهد ، يعني كاربر مي تواند تصوير خروجي را از هر زاويه اي روي صفحه مشاهده كند. تلويزيون بدون از دست دادن وضوح و كيفيت خود.

طراحي زيبا از تلويزيون سامسونگ 50AU9000 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 50 اينچي سامسونگ AU9000

تلويزيون سامسونگ 50AU9000 از طراحي خوب و صفحه باريكي برخوردار است كه توجه بسياري از كاربران را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون داراي قابليت AirSlim است كه نشان دهنده تراكم كم تلويزيون است و بنابراين براي نصب ديوارها و تزئينات سفارشي براي لوازم منزل شما ايده آل است. اين تلويزيون داراي پايه اي در مركز است كه قدرت و دوام تلويزيون را افزايش مي دهد و مي توانيد تلويزيون را روي ميز بگذاريد و بدون تكان خوردن آن را تماشا كنيد. همچنين لبه هاي باريك اين تلويزيون مانع از حواس پرتي شما هنگام تماشاي نمايش يا فيلم مورد علاقه شما مي شود.

كنترل كننده قوي براي تلويزيون 50 اينچي سامسونگ AU9000

قيمت و خريد تلويزيون 50 اينچي سامسونگ AU9000

تلويزيون هايي كه از پردازنده هاي جداگانه استفاده مي كنند كيفيت تصوير و صدا بسيار بهتري نسبت به تلويزيون هايي كه از پردازنده هاي جداگانه استفاده نمي كنند ، دارند. در واقع پردازنده مجموعه اي از تصاوير را قبل از نمايش تصوير در تلويزيون مي چرخاند و با بهبود كيفيت آن ، نتيجه را ثبت مي كند.

تلويزيون هاي سري 50 اينچي سامسونگ AU9000 از پردازنده كريستالي به نام Crystal Processor 4K استفاده مي كنند كه با استفاده از الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق و هوش مصنوعي بسيار قوي كه در آن گنجانده شده است مي تواند به بهبود كيفيت تصوير كمك كند. ارزشش را دارد.

اگر كيفيت منبع پايين و نامحدود باشد ، با استفاده از ويژگي موسوم به 4K Upscaling ، كيفيت تصوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد و ديگر نگران كيفيت پايين عكس هاي كاربران نخواهيد بود. دريافت بالاترين و بالاترين استانداردهاي ممكن در اين تلويزيون از فناوريهاي Clean Clean و Analog Clean View براي حذف نويز در تصاوير ديجيتال و آنالوگ استفاده شده است.

همچنين اگر كاربر در حال انجام بازي با سرعت بسيار بالا يا تماشاي فيلم هاي اكشن باشد ، ممكن است با مشكل كيفيت تصوير پايين يا تار مواجه شود كه اين مشكل را در تلويزيون هاي سامسونگ برطرف مي كند .50AU9000 با فناوري Motion Xcelerator Turbo. استفاده مي شود كه مي تواند تصاوير را به روشني و صاف در اختيار كاربر قرار دهد.

كيفيت صدا در تلويزيون سامسونگ AU9000 ، اندازه 50 اينچ

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون AU9000 سامسونگ ، اندازه 50 اينچ

يكي از موارد مهم در خريد تلويزيون صدا است. تلويزيون سامسونگ با وضوح بالا و كيفيت صدا توجه بسياري را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون داراي سيستم صوتي و كانال خروجي 20 وات است. يكي از عملكردهاي داخلي تلويزيون Q-Symphony است كه به تلويزيون اجازه مي دهد صدا و بلندگوها را همزمان و با هم پخش كند.

اين تلويزيون داراي فناوري تقويت ديالوگ است كه نوسانات صدا را كاهش مي دهد و صدا را با جزئيات بيشتري پخش مي كند. همچنين داراي سيستم صوتي Clear Voice III است كه با ايجاد وضوح بيشتر نويز و نويز اضافي را كاهش مي دهد. يكي از ويژگي هاي جذاب تلويزيون سامسونگ Sound Tracking Sound است كه صداي سه بعدي برنامه مورد نظر شما را ايجاد مي كند و مي توانيد از تماشاي فيلم يا برنامه مورد علاقه خود لذت ببريد.

قابليت تلويزيون سامسونگ 50AU9000

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 50AU9000

تلويزيون سري 50 اينچي سامسونگ AU9000 داراي ويژگي هاي هوشمند زيادي براي كاربران خود است. اين تلويزيون داراي سيستم عامل Tizen است كه سيستم عامل سامسونگ است و دسترسي به منو آسان است. اين تلويزيون داراي دستيار صوتي Bixby است كه با استفاده از آن مي توانيد با صداي هوشمند خود فرمان هايي به تلويزيون بدهيد و به برخي از تنظيمات دسترسي داشته باشيد.

اين تلويزيون داراي 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است. همچنين مي توانيد از قابليت هاي Wi-Fi و بلوتوث براي اتصال دستگاه هاي هوشمند خارجي به تلويزيون و تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود استفاده كنيد. يكي از ويژگي هاي اين تلويزيون چيزي هوشمند است كه به شما امكان مي دهد ساير دستگاه هاي هوشمند خانه خود را از طريق صفحه تلويزيون كنترل كنيد.

در تلويزيون سامسونگ 50AU9000 با استفاده از فناوري Multi View ، مي توانيد دو محتواي متفاوت را روي يك تلويزيون در يك صفحه پخش كرده و آن را تماشا كنيد. همچنين مي توانيد از مرور وب خود از طريق ويژگي مرور وب در تلويزيون لذت ببريد.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 50AU9000 سايز 50 اينچ اسمارت فوركي

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.