دانلود جديدترين آهنگ‌هاي ايراني در موزيكدل

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

دانلود جديدترين آهنگ‌هاي ايراني در موزيكدل

۱۰ بازديد

با توجه به محبوبيت صعودي آهنگ‌ها و موزيك‌هاي ايراني كه در دهه گذشته از سوي هنرمندان بسياري در سبك‌هاي مختلف منتشر شده است، وب‌سايت‌هاي مختلفي در اين زمينه اقدام به انتشار اين موزيك‌ها براي كاربران نموده‌اند كه از جمله آنها مي‌توان به وب‌‌سايت موزيكدل اشاره كرد. اگر شما هم طرفدار موسيقي و آهنگ جديد و …

دانلود جديدترين آهنگ‌هاي ايراني در موزيكدل https://d77.ir/دانلود-جديدترين-آهنگ‌هاي-ايراني-در-مو/ دنياي 77 Wed, 13 Oct 2021 18:26:04 0000 عمومي https://d77.ir/?p=5985 با توجه به محبوبيت صعودي آهنگ‌ها و موزيك‌هاي ايراني كه در دهه گذشته از سوي هنرمندان بسياري در سبك‌هاي مختلف منتشر شده است، وب‌سايت‌هاي مختلفي در اين زمينه اقدام به انتشار اين موزيك‌ها براي كاربران نموده‌اند كه از جمله آنها مي‌توان به وب‌‌سايت موزيكدل اشاره كرد. اگر شما هم طرفدار موسيقي و آهنگ جديد و …

با توجه به محبوبيت صعودي آهنگ‌ها و موزيك‌هاي ايراني كه در دهه گذشته از سوي هنرمندان بسياري در سبك‌هاي مختلف منتشر شده است، وب‌سايت‌هاي مختلفي در اين زمينه اقدام به انتشار اين موزيك‌ها براي كاربران نموده‌اند كه از جمله آنها مي‌توان به وب‌‌سايت موزيكدل اشاره كرد.

اگر شما هم طرفدار موسيقي و آهنگ جديد و قديمي ايراني هستيد، در اين مقاله همراه ما باشيد تا به معرفي جديدترين آهنگ‌ها منتشر شده در روزهاي گذشته و معرفي خوانندگان معروف ايراني و در نهايت دانلود آهنگ جديد ايراني بپردازيم. شما مي‌توانيد براي دانلود آهنگ جديد و گلچين جديدترين آهنگ خوانندگان معروف ايراني را، از رسانه اينترنتي موزيكدل Musicdel.ir دانلود كنيد.

دانلود آهنگ جديد ايراني

در دوره كنوني، با روي كار آمدن خوانندگان مختلف ايراني، گروه‌هاي موسيقي زيرزميني و …، پس از گذشت دو دهه، موسيقي در سبك‌ها و ژانرهاي مختلفي توليد مي‌شود كه از جمله آن مي‌توان به آهنگ‌هاي سنتي ايراني، پاپ، كلاسيك، رپ، راك و … اشاره كرد.

از جمله معروف‌ترين خوانندگان ايراني مي‌توان به افراد مختلفي اشاره كرد كه به خصوص در دو دهه اخير توانسته‌اند در اين حوزه به موفقيت دست يابند. اين هنرمندان شامل بابك جهانبخش متولد سال ۱۳۶۲، محمد عليزاده متولد سال ۱۳۶۰، محسن ابراهيم زاده متولد سال ۱۳۶۶، علي لهراسبي متولد سال ۱۳۵۵، احسان خواجه اميري متولد سال ۱۳۶۳، محسن چاووشي متولد سال ۱۳۵۸ و بسياري ديگر از خوانندگان معروف از سراسر ايران اشاره كرد.

با گسترش فعاليت خوانندگان و هنرمندان ايراني، اكنون رسانه‌هاي مختلفي در اين حوزه ايجاد شده‌اند كه مي‌توانيد به راحتي از طريق آنها، اقدام به دانلود آهنگ جديد ايراني نماييد. از جمله اين وب‌سايت‌ها مي‌توان به سايت موزيكدل، آپ موزيك، ماهان موزيك، وان موزيك و … اشاره كرد. در ادامه با ما همراه باشيد تا با معرفي برخي از خوانندگان معروف ايراني، به معرفي و دانلود آهنگ جديد ايراني بپردازيم.

 

دانلود آهنگ خوانندگان معروف ايراني

همانطور كه در قسمت قبل گفتيم، هنرمندان بسياري با افزايش محبوبيت موسيقي در جامعه ايراني، به خصوص در دو دهه اخير، در اين زمينه ورود كرده‌اند. در همين راستا، قبل از پرداختن به موضوع معرفي و دانلود آهنگ جديد ايراني، لازم است گريزي به اين هنرمندان بزنيم و بيشتر با اين خوانندگان ايراني در موزيكدل آشنا شويم.

محمدرضا شجريان

اگر بخواهيم يكي از معروف‌ترين خوانندگان ايراني را در ايران معرفي كنيم، بدون شك بايد از محمدرضا شجريان نام برد كه به عنوان خواننده درجه يك سبك سنتي ايراني شناخته مي‌شود. اين خواننده معروف در سال ۱۳۱۹ متولد شده است و از مهم‌ترين آهنگ‌ها و آثار وي مي‌توان به سخن عشق، اميد عشق، رندان مست و بي تو به سر نمي‌شود، اشاره نمود. از ديگر هنرمندي‌هاي وي مي‌توان به صداي زيبا، مهارت در خطاطي و خوش‌نويسي نيز اشاره نمود. اون كه با عنوان “خسرو آواز ايران” شناخته مي‌شود، در مهرماه سال ۱۳۹۹ در اثر سرطان كليه فوت نمود.

سالار عقيلي

بي‌شك يكي ديگر از خوانندگان سبك كلاسيك ايراني، سالار عقيلي نام دارد كه در زمره برترين خوانندگان و هنرمندان ايران زمين است. اين خواننده در سال ۱۳۵۶ متولد شد و از معروف‌ترين آثار و آهنگ‌هاي وي در دانلود آهنگ جديد ايراني موزيكدل مي‌توان به هواي تو، بغض پنهان، مهر ايران اشاره نمود. وي توانست در سن ۱۸ سالگي، با شركت در جشنواره فيلم فجر، صدا و هنر زيباي خود را به مردم نشان دهد. از ديگر آلبوم‌هاي زيباي اين خواننده بايد به “تبريز در مه”، “عشق ديرين” و “به نام گل سرخ” اشاره نمود.

فرزاد فرزين

يكي از پرطرفداترين خوانندگان معاصر ايران، فرزاد فرزين است كه متولد سال ۱۳۶۰ مي‌باشد. اين خواننده توانست با انتشار آهنگ‌هاي زيبايي همچون شراره، شليك، شانس، شوك، شانزليزه، شش و شخصي به محبوبيت برسد.

مسعود صادقلو

از جمله خوانندگان خوش ذوق در سبك پاپ ايران، مي‌توان از مسعود صادقلو نام برد كه در سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شده است. اين خواننده توانست آثار خوبي را منتشر كند كه توانست در سال ۱۳۹۵ به خوبي مورد استقبال قرار گيرد. اين خواننده كه قبل از موسيقي، به مدت ۸ سال در رشته كشتي فعاليت حرفه‌اي داشته است، ار سال ۱۳۹۵ به صورت حرفه‌اي به موسيقي ورود كرده است. از جمله بهترين آهنگ‌هاي اين خواننده مي‌توان به آهنگ‌هاي “آخر شب”، “زير بارونا برقص”، “ديوونه بازي”، “نيمه گمشده” اشاره نمود. وي در توليد و انتشار آثار حرفه‌اي خود، به صورت يك تيم فعاليت مي‌كند كه متشكل از مسعود جهاني، مهدي حسيني و رضا شيري است. وي تاكنون بيش از ۱۲ آهنگ و موسيقي منتشر كرده است.

گرشا رضايي

گرشا رضايي از جمله ستاره‌هاي نظهور در سبك پاپ است كه در سال ۱۳۶۳ در لرستان متولد شد. اين خواننده با داشتن صدايي زيبا و حفظ اصالت لري خود، توانسته‌ است به خوبي در موسيقي پاپ ورود كرده و فعاليت كند. وي هم‌اكنون به عنوان يك مدرس نيز فعاليت مي‌كند. علاقه اون به موسيقي را مي‌توان از دوره كودكي دانست كه برگرفته از عشق و علاقه خانواده وي به موسيقي بوده است. گرشا رضايي آهنگ ‌هاي خود را با به كارگيري آلاتي همچون پيانو، سه‌تار، گيتار الكترونيك و كمانچه ارائه مي‌كند. شروع خوانندگي او به صورت حرفه‌اي در سال ۱۳۹۲ بوده است و اولين كنسرت خود را در سال ۱۳۹۸ ارائه كرد. از جمله آهنگ‌هاي معروف وي مي‌توان به “آهنگ دريا نمي‌روم”، “آهنگ مو مشكي”، “خوانندگي آهنگ سريال دولت مخفي” اشاره نمود.

محسن يگانه

محسن يگانه، هنرمند توانمندي است كه در سبك پاپ فعاليت خود را از سال ۱۳۸۳ شروع كرد. اين خواننده متولد سال ۱۳۶۴ است و از آهنگ‌هاي معروف وي مي‌توان به “نشكن دلمو”، “سال كبيسه”، “رگ خواب”، “حباب”، “نفس‌هاي بي‌هدف”، “نگاه من”، “اي‌پي” و … اشاره نمود.

 

 

معرفي جديدترين آهنگ‌‌هاي خوانندگان معروف ايراني

از جمله جديدترين آهنگ‌هاي هنرمندان كه مي‌توانيد براي دانلود آهنگ جديد ايراني از وب‌سايت موزيكدل اقدام كنيد، مي‌توان به موارد زير اشاره نمود:

  • دانلود آهنگ زانكو: دلم ميخواد
  • دانلود آهنگ حميدرضا خواجه‌ :اي آشنا
  • دانلود آهنگ ماكان بند: يه نمه خنده
  • دانلود آهنگ كيا سلطاني: با تو خوشم
  • دانلود آهنگ راما نامي: خودمونيم
  • دانلود آهنگ بهنام خدري: نباشم چي
  • دانلود آهنگ راميراد: حواست نيست
  • دانلود آهنگ حميد نصيري: قلبمو
  • دانلود آهنگ مازيار جهانگير: روياي من
  • دانلود آهنگ حامد جعفر‌پور‌: گوزل ياريم
  • دانلود آهنگ اميد اسدي: چال گونه
  • دانلود آهنگ رضا ماهر: يارب
  • دانلود آهنگ ساسان اس جي: اي واي من
  • دانلود آهنگ ميثم طهماسبي: زير بارون
  • دانلود آهنگ بهنام خلاء: مگه من چم بود
  • دانلود آهنگ سينا پارسيان: كشتي ۴
  • دانلود آهنگ علي عبدي و عليرضا مرادي: صدام كن
  • دانلود آهنگ عارف شاكري: خدا به همرات
  • دانلود آهنگ كامرون كارتيو: دلا دلا
  • دانلود آهنگ سجاد رشيدي: خداحافظي آخر
  • دانلود آهنگ حاميم: يكيو دارم
  • دانلود آهنگ محمد عذرخواه: قرار نوبو
  • دانلود آهنگ بهنام خدري: نباشم چي
  • دانلود آهنگ جديد ايراني از خوانندگان معروف

با توجه به محبوبيت صعودي آهنگ‌ها و موزيك‌هاي ايراني كه در دهه گذشته از سوي هنرمندان بسياري در سبك‌هاي مختلف منتشر شده است، وب‌سايت‌هاي مختلفي در اين زمينه اقدام به انتشار اين موزيك‌ها براي كاربران نموده‌اند كه از جمله آنها مي‌توان به وب‌‌سايت موزيكدل اشاره كرد.

سايت موزيكدل Musicdel.ir يك رسانه قدرتمند با آرشيوي بسيار قوي شامل بيش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ آهنگ است كه در طول مدت بيش از ۲ سال جمع آوري شده است. اين وب‌سايت از يك رابط كاربري بسيار ساده و در عين حال به شدت سريع و روان بهره مي‌برد كه كاربران مي‌توانند به سادگي موزيك موردنظر خود را در آن پيدا كنند. شما به راحتي مي‌توانيد از طريق سايدبارهاي سمت راست و چپ و نيز منوي اصلي سايت، به دسته‌بندي‌هايي كه براي دانلود آهنگ جديد ايراني قرار داده شده است، دسترسي داشته باشيد. به عنوان مثال شما مي‌توانيد از موزيكدل، براي دانلود آهنگ جديد، غمگين، شاد، تركي، ريميكس، مداحي، فول آلبوم‌ها اقدام كنيد. اين وب‌سايت در ستاد ساماندهي پايگاه‌هاي اينترنتي ثبت شده است.

https://tejaratnews.com/دانلود-جديدترين-آهنگ-هاي-ايراني

از معروفترین ترانه های خوانده شده در آواز دشتی میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

  • ای ایران ،آهنگساز: روح الله خالقی و شاعر: دکتر حسین گل گلاب
  • در قفس ،آهنگساز :ابوالحسن صبا هنر چیست؟
  • موسم گل ،آهنگساز :موسی معروفی و شاعر :وحید دستگردی با صدای قمرالملوک وزیری
  • کاروان ،آهنگساز :مرتضی محجوبی و شاعر :رهی معیری با صدای غلامحسین بنان
  • الهه ناز ،آهنگساز :اکبر محسنی و شاعر: کریم فکور با صدای غلامحسین بنان آموزش پیانو برای کودکان
  • خدا کنه که خوابم نبره ،آهنگساز :بزرگ لشگری و شاعر: جنتی عطایی با صدای مرضیه
  • دل ز دستم رفت و جان هم ،نوازندگان :حسین علیزاده و کیهان کلهر و شاعر:عطار نیشابوری با صدای محمدرضا شجریان
  • دانلود آهنگ های دشتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.