قيمت تلويزيون ال جي 50nano86 ال جي Nano86

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 50nano86 ال جي Nano86

۱۶ بازديد

با تلويزيون ال جي 50NANO86 مي توانيد هر چه مي خواهيد در گوگل سرچ كنيد تا به سرعت پاسخ دريافت كنيد. از ديگر كار هايي كه مي توانيد با دستيار صوتي انجام دهيد چك كردن آب و هوا است. براي اين كار كافيست آب و هواي شهر مورد نظر را بپرسيد تا وضعيت آب و هوايي آن برايتان نمايش داده شود. فارغ از سرعت، كيفيت نيز يكي از عوامل مهم يك تلويزيون گيمينگ است؛ يعني شما براي اجراي بي نقص بازي به كيفيتي مناسب نياز داريد و اين را HGIG در تلويزيون NANO86 پياده سازي كرده است.

معرفي تلويزيون 50 اينچ الجي مدل 50nano86 

صفحه نمايش اين تلويزيون‌ها داراي نانو ذراتي هست كه باعث بهينه‌سازي تصاوير مي‌شوند از اين رو تصوير حاصل از نمايشگرهاي تلويزيون NanoCell بسيار دقيق و با وضوح بالا است. اين تلويزيون‌هاي براي علاقه‌مندان به بازي‌هاي سريع و فيلم‌هاي اكشن بسيار مناسب است زيرا توانايي پاسخ سريع به عمل‌هاي انجام شده را دارند. همچنين اين تلويزيون‌ها از امكان Dolby Atmos نيز پشتيباني و صداي بسيار قوي و قدرتمندي ارائه مي‌كنند. تلويزيون 50 اينچ ال جي مدل 50NANO80 يكي از محصولات زيبا و شيك اين كمپاني در سال 2021 بود. حاشيه‌ي باريك صفحه‌نمايش، تمركز شما را بر روي تصاوير در حال پخش بيشتر مي‌كند.

امكانات تلويزيون ال جي مدل 50nano86 

اين نشان دهنده نقص نيست و بر عملكرد و قابليت اطمينان محصول تأثير نمي گذارد. اين پديده در محصولات شخص ثالث نيز رخ مي دهد و مشمول تعويض يا بازپرداخت نمي شود. دستگاههاي خارجي مختلف را به تلويزيون متصل كرده و حالتهاي ورودي را تغيير دهيد تا يك دستگاه خارجي انتخاب شود. براي اطلاعات بيشتر در مورد اتصال دستگاه خارجي ، به دفترچه راهنماي ارائه شده با هر دستگاه مراجعه كنيد. با كنترل‌هاي حركتي و صوتي نيز با حركت دست يا فرمان صوتي مي‌توانيد تغييرات لازم در تلويزيون را ايجاد كنيد. البته كنترل صوتي بيشتر براي وب‌گردي و جست ‌و جو در دنياي هوشمند ال‌جي كاربرد دارد.

تلويزيون ال جي nano86 كه با نام كامل nano86vpa نيز شناخته مي‌شود ساخته سال 2021 بوده و مدل ارتقا يافته‌ي نانو 86 بوده كه در سال 2020 توليد شده بود. اين تلويزيون با فناوري نانوسل جزء اقتصادي تري تلويزيون هاي گيمينگ نانوسل ال جي به حساب مي‌آيد. تلويزيون ال جي 55NANO86 با توجه به اينكه از HDMI 2.1 و ALLM و VRR پشتيباني ميكنند ميتواند يك گزينه بسيار مناسب براي تلويزيون گيمينگ باشد هرچند كه قيمت آن بسيار به صرفه است.

لبه هاي باريك همراه با خطوط بسيار زيبا در بدنه اين تلويزيون، زيبايي خاصي به آن بخشيده است. اين تلويزيون را مي توانيد بدون فاصله به ديوار نصب كنيد و از تماشاي آن در خانه خود لذت ببريد. اين تلويزيون ساخته و مهندسي شده است تا در مركز توجه خانه شما قرار گيرد و با كيفيت بي نظير خود شگفتي همه را برانگيزد. پايه اين تلويزيون به صورت دوشاخه اي شكل مي باشد كه مي تواند وزن تلويزيون را به راحتي تحمل كنند.

اين تلويزيون براي كساني كه به تماشاي فيلم و بازي علاقه دارند پيشنهاد ميشود. شما ميتوانيد جهت خريد تلويزيون الجي NANO86 به صورت مستقيم از بانه با قيمت مناسب اقدام فرماييد. با سلام، تلويزيون ال جي NANO86 و سوني X8000H محصول 2020 و تلويزيون سوني X8500G محصول 2019 ميباشد. تلويزيون هاي 2020 امكانات و ويژگي هاي بهتري نسبت به تلويزيون هاي قديمي تر ارائه ميدهند. همچنين تلويزيون X8000H از حداكثر روشنايي صفحه نمايش بسيار بيشتري نسبت به X8500G برخوردار است و به همين منظور كنتراست تصوير بهتري ارائه مي دهد.

تلويزيون 4k ال جي با فناوري Cinema Hdr

پردازنده α7 Gen 4 باقابليت تشخيص ژانر و موضوع محتوا با توجه به نور صحنه‌ها و وضعيت نوري در محيط‌هاي گوناگون تماشاي تلويزيون، كيفيت تصوير بهينه‌تري را خلق مي‌نمايد. اين تلويزيون ال جي از قابليت بسيار جالبي بهره مي برد و آن اينكه با وجود اين ويژگي تماشاي هيچ مسابقه اي را از دست نخواهيد داد. زيرا به هنگام شروع يك مسابقه، تلويزيون به صورت خودكار يك آلارم در گوشه تلويزيون نمايش مي دهد و شما را از اجراي آن مسابقه باخبر مي كند. اين ويژگي مي تواند قبل، بعد و يا حتي در زمان مسابقات نيز مفيد باشد. به اين ترتيب كه اگر مشغول تماشاي سريالي در يكي از كانالهاي تلويزيوني هستيد و در كانالي ديگر مسابقه اي در حال اجراست، شما را از اتفاقات مهيج آن مسابقه نيز باخبر مي كند.

ساير مشخصات محصول

برخورداري از تكنولوژي Motion Pro هنگام تماشاي مسابقات ورزشي يا بازي كردن و يا تماشاي فيلم هاي اكشن به وضوح قابل درك است. اين تكنولوژي تار بودن تصاوير را به حداقل ميرساند و صحنه هاي صاف و سريع را نمايش ميدهد. فناوري Motion Pro باعث ميشود تا بهترين تجربه را از تماشاي سريعترين صحنه ها به دست آوريد. با تلويزيون ال جي NANO86 ديگر خبري از تاري يا پرش تصوير نيست و تمام صحنه هاي حساس را مشاهده خواهيد كرد و از تماشاي برنامه هاي مورد علاقه خود نهايت لذت را ميبريد.

برترين مرجع خبري لوازم خانگي و آشپزخانه

تلويزيون AU9000 در واقع بهترين تلويزيون كريستال سامسونگ در سال 2021 محسوب مي شود. • بررسي كنيد كه آيا باتري ها هنوز كار مي كنند و به درستي نصب شده اند ( به, به ).هيچ نمايش تصويري و هيچ صدايي توليد نمي شود.• بررسي كنيد كه آيا محصول روشن است يا خير. اگر دستگاه متصل به ورودي ورودي از HDMI Deep Color نيز پشتيباني مي كند ، ممكن است تصوير شما واضح تر باشد. با اين حال ، اگر دستگاه از آن پشتيباني نمي كند ، ممكن است به درستي كار نكند. اگر كيفيت تصوير با اتصال آنتن ضعيف است ، سعي كنيد آنتن را در جهت صحيح قرار دهيد. با اينكه تلويزيون Ultra HDال‌جي وضوح و كيفيت بسيار بالايي دارد، اما فناوري +4K 3D نيز به آن اضافه شده تا كاربر خودش را درست در وسط تصوير احساس كند.

تفاوت اصلي به نوع استفاده شما و شرايط محيطي خانه شما بستگي دارد. تلويزيون NANO90 از صفحه نمايش ال اي دي با تكنولوژي نانوسل و پنل IPS برخوردار است. اين تلويزوين زاويه ديد بيشتري دارد و براي محيط هاي روشن و پر نور مناسب تر است.

اين تلويزوين در محيط هاي تاريك و كم نور رنگ هاي مشكي و تيره را متمايل به خاكستري نمايش مي دهد و هنگام نمايش صحنه هاي تاريك حالت Blooming در اطراف قسمت هاي روشن بوجود مي آورد. تلويزيون NANO90 از دو تكنولوژي Dolby Vision و Dolby Atmos پشتيباني مي كند كه متاسفانه سامسونگ علاقه چنداني به اين موضوع ندارد.

وقتي تلويزيون روشن شد ، كليد را فشار دهيد يكبار دكمه با استفاده از دكمه مي توانيد موارد منو را تنظيم كنيد. با استفاده از دكمه مي توانيد عملكرد تلويزيون را به راحتي انجام دهيد. براي استفاده از بيش از 2 تلويزيون از تقسيم كننده سيگنال استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.