شرايط لازم براي جراحي ليفت صورت

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شرايط لازم براي جراحي ليفت صورت

۲۸ بازديد

  يكي از عمل هاي زيبايي كه براي سفت تر كردن بافت صورت است جراحي ليفت صورت مي باشد. بسياري از افرادي كه مي خواهند زيبايي صورت خود را افزايش دهند اين عمل زيبايي را انتخاب مي نمانيد تا جواني صورت شان افزايش پيدا كند. بافت هاي صورت در اين نوع از جراحي با استفاده …

شرايط لازم براي جراحي ليفت صورت https://d77.ir/شرايط-لازم-براي-جراحي-ليفت-صورت/ دنياي 77 Wed, 13 Jan 2021 22:38:59 0000 سلامت https://d77.ir/?p=4478   يكي از عمل هاي زيبايي كه براي سفت تر كردن بافت صورت است جراحي ليفت صورت مي باشد. بسياري از افرادي كه مي خواهند زيبايي صورت خود را افزايش دهند اين عمل زيبايي را انتخاب مي نمانيد تا جواني صورت شان افزايش پيدا كند. بافت هاي صورت در اين نوع از جراحي با استفاده …

 

يكي از عمل هاي زيبايي كه براي سفت تر كردن بافت صورت است جراحي ليفت صورت مي باشد. بسياري از افرادي كه مي خواهند زيبايي صورت خود را افزايش دهند اين عمل زيبايي را انتخاب مي نمانيد تا جواني صورت شان افزايش پيدا كند. بافت هاي صورت در اين نوع از جراحي با استفاده از تكنيك هاي متنوع درماني زيباتر مي شود و درمان مي گردد. از اين طريق ظاهر فرد جوان تر از آنچه كه هست نشان داده مي شود. بسياري از افراد هستند كه به دليل افزايش سن، مشكلات پوستي و … زيبايي پوست صورت خود را از دست مي دهند، آنها بايد بدانند كه بهترين روش براي زيباسازي صورت شان روش ليف صورت مي باشد.

در طي جراحي و عمل ليف صورت آن دسته از چربي ها و سلول هايي كه روي پوست وجود دارند و مرده اند به بهترين نحو ممكن برداشته مي شود. چين و چروك هاي صورت با استفاده از اين روش از بين مي رود و شما ظاهري جوان تر پيدا مي كنيد. پوست زماني كه كيفيت بهتري  داشته باشد ظاهر را هم زيباتر و جوان تر مي سازد. بعد از اينكه شما اين عمل زيباي را انجام داديد هيچ نشانه اي از چين و چروك روي چشم، گونه، پيشاني و اطراف دهان خود مشاهده نخواهيد كرد.

شرايط لازم براي جراحي ليفت صورت :

به طور كلي شما بايد بدانيد كه جراحي ليفت صورت و يا همان بالا كشيدن پوست صورت روش زياد حساسي نمي باشد و در صورتي هم كه پزشك تخصص لازم را داشته باشد خطرناك نيست.

اما به طور كلي شما بايد شرايط اين عمل را داشته باشد تا پزشك برايتان انجام دهد. اين عمل زيبايي براي هر فردي مناسب نمي باشد و شما بايد بر اساس شرايطي كه داريد آن را انتخاب كنيد. شرايط كلي كه شما بايد براي انتخاب اين روش زيبايي داشته باشيد عبارت است از :

  • نسبت به شرايط بدني و سن خود پوست تان بايد انعطاف پذيري مورد نياز را داشته باشد. در واقع بايد بدانيد كشش پوست شما براي انتخاب اين روش زيبايي اهميت بسيار زيادي دارد.
  • ساختار پوست تان بايد براي عمل مناسب باشد و بافت هاي لازم را درون آن بتوانيد ايجاد كنيد.
  • شما بايد سلول هاي مرده و چين و چروك هايي روي پوست و صورت خود داشته باشيد كه همان ها پوست صورت را پيرتر و فرسوده تر نشان دهد.
  • وزن شما بايد تعادل لازم را داشته باشد، پيش از عمل پزشك درخواست آزمايش هايي از شما مي كند كه نتيجه آن آزمايش ها بايد به گونه اي باشد كه مشكل پوستي در پوست تان مشاهده نكند.
  • اهداف و نتيجه جراحي ليفت صورت :

    هر يك از افرادي كه براي عمل ليفت صورت اقدام مي كنند بايد بدانند كه اين عمل جراحي را به عنوان يك روش درماني نمي شناسند، بلكه آن را به عنوان عمل زيبايي مي شناسند. زماني كه شما پوست خود را بكشيد زيباتر مي شود و همين امر اعتماد به نفس تان را افزايش مي دهد. در صورت كشيده تر شدن پوست در اين روش جراحي پوست شما بافت محكم تري پيدا مي كند و چين و چروك هاي روي صورت هم به طور كلي از بين مي رود. بسياري از افرادي كه براي اين روش زيباي به پزشك مراجعه مي كنند سن شان بين 40 تا 70 سال است. البته كه بايد بدانيد بسياري از افراد جوان هم اين روش زيبايي را انتخاب مي كنند تا صورت زيباتري داشته باشند. اهداف اصلي كه براي اين عمل زيبايي دنبال مي شود عبارت است از :

  • يكي از مهمترين اهداف اين است كه شما چربي ها و آلودگي هايي كه روي پوست تان وجود دارد را بتوانيد به طور كامل از بين ببريد. افراد آلودگي ها و چربي هاي زيادي روي پوست خود دارند كه با استفاده از اين روش زيبايي آنها را به خوبي مي توانند نابود سازند.
  • زخم هاي پوستي زيادي در اطراف فك شما قرار دارد كه اين زخم ها زيبايي تان را كاهش مي دهد. شما مي توانيد با استفاده از اين روش هر يك از زخم هاي فك را محو سازيد.
  • كاهش دادن ميزان چربي كه در ناحيه گردن و چانه جمع شده است از ديگر اهداف اين روش زيبايي مي باشد. شما مي توانيد تيرگي هايي كه دور چشم و نواحي ديگر صورت تان به وجود آمده است را به طور كلي از بين ببريد تا زيبايي بيشتري بتوانيد به دست آوريد.
  • چين و چروك هاي روي چشم ها، كنار دهان، و پيشاني زيبايي شما را تا حد بسيار زيادي كاهش مي دهد كه شما با استفاده از اين روش درماني و زيبايي مي توانيد آنها را از بين ببريد.
  • سفت كردن پوست يكي از ديگر اهداف جراحي مي باشد. زماني كه بافت صورت شما محكم تر شود زيباي صورت افزايش پيدا خواهد كرد.
  • نكاتي مهم كه پيش از جراحي ليفت صورت بايد بدانيد :

    اگر شما برخي از نكات مهم را پيش از عمل ليفت صورت جدي بگيريد مي توانيد نتيجه مثبتي را از جراحي صورت خود به دست آوريد. برخي از اين نكات كه اهميت بسيار زيادي دارد عبارت مي باشد از :

  • بعد عمل شما بايد لباس هايي كه راحت و گشاد هستند را بپوشيد، در اين صورت احتمال اينكه پارچه روي پوست كشيده شود بسيار كمتر خواهد بود.
  • از سيگار كشيدن و نوشيدن مشروبات الكلي به شدت بپرهيزيد.
  • برخي از داروهايي را كه مانع بهبودي شما مي شوند را بهتر است مصرف نكنيد. هر يك از داروهاي مورد نياز خود را بايد به پزشك معرفي كنيد تا در مورد خوردن آنها بهترين تصميم گيري را داشته باشد.
  • اينكه فردي بعد از عمل شما را به خانه بياوريد اهميت بسيار زيادي دارد، به همين دليل بهتر است بعد از عمل يك روز استراحت كنيد و به پوست خود استراحت بدهيد.
  • پمادها، لباس هاي كم حجم، يخ كيسه اي، گاز مايع، دستمال و …. از جمله مهمترين تجهيزاتي مي باشد كه پيش از عمل ليفت صورت بايد آنها را آماده سازدي و در جاي مخصوص قرار دهيد. بعد از عمل شما به همه آنها نياز پيدا مي كنيد و بايد آنها را استفاده نماييد.
  •  

    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.