6 روش اعتبارسنجي دفترچه هاي تامين اجتماعي + نمودار

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

6 روش اعتبارسنجي دفترچه هاي تامين اجتماعي + نمودار

۳۲ بازديد

از ابتداي ژوئن سال جاري ، بيمه گران تأمين اجتماعي ملزم به تمديد دفترچه درماني خود نخواهند بود و پس از انقضا تاريخ اعتبار شرح داده شده در كتاب ، از ارائه خدمات پزشكي منع نمي شوند. به گزارش دنياي 77 ، بر اين اساس ، پزشكان و مراكز درماني مي توانند بلافاصله از يكي …

6 روش اعتبارسنجي دفترچه هاي تامين اجتماعي نمودار https://d77.ir/6-روش-اعتبارسنجي-دفترچه-هاي-تامين-اجتما/ دنياي 77 Fri, 15 Jan 2021 22:07:01 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/6-روش-اعتبارسنجي-دفترچه-هاي-تامين-اجتما/ از ابتداي ژوئن سال جاري ، بيمه گران تأمين اجتماعي ملزم به تمديد دفترچه درماني خود نخواهند بود و پس از انقضا تاريخ اعتبار شرح داده شده در كتاب ، از ارائه خدمات پزشكي منع نمي شوند. به گزارش دنياي 77 ، بر اين اساس ، پزشكان و مراكز درماني مي توانند بلافاصله از يكي …

از ابتداي ژوئن سال جاري ، بيمه گران تأمين اجتماعي ملزم به تمديد دفترچه درماني خود نخواهند بود و پس از انقضا تاريخ اعتبار شرح داده شده در كتاب ، از ارائه خدمات پزشكي منع نمي شوند.

به گزارش دنياي 77 ، بر اين اساس ، پزشكان و مراكز درماني مي توانند بلافاصله از يكي از شش روش اعتبارسنجي كتابچه استفاده كرده و خدمات تحقيق و درمان لازم را به راحتي به مشتري ارائه دهند.

به گفته رئيس مركز فناوري اطلاعات ، آمار و محاسبات آژانس تأمين اجتماعي ، سالانه بيش از 97 ميليون مراجعه به شعب بيمه انجام مي شود و يكي از مشهورترين آنها كتابچه بيمه درماني است كه اعتبار ، چاپ و جايگزيني را ارائه مي دهد. و جزوه ها به عنوان 55٪ از موارد ارجاع شده صادر شده است. از 97 ميليون مراجعه ، 38 ميليون مورد براي تمديد كتابچه بوده است.

از ابتداي ماه ژوئن ، سيستم هاي مختلفي ارائه شده است كه به بيمه گذاران ، مراكز درماني و پزشكان اجازه مي دهد تا از اعتبار دفترچه بيمه گر س theال كنند. قبلاً بايد تاريخ تاريخ را آنلاين مي كردند ، در واقع بيمه گر به سراغ كارگزار مي رود و همكاران ما پس از بررسي حق و اعتبار ، آنلاين را وارد مي كنند. اما نيازي به اين كار نيست و اگر شخصي به مراكز درماني مراجعه كند ، با روش هاي اعلام شده از نظر درماني مورد ارزيابي قرار مي گيرد. علاوه بر اين ، بيمه شدگان مي توانند اين كار را براي خود انجام دهند.

تأمين اجتماعي شش روش جداگانه را براي ارائه بهترين خدمات به 45 ميليون بيمه شده تعريف و اعلام كرده است ، سه روش بدون نياز به اينترنت و استفاده از كدهاي دستوري كه از طريق تلفن معمولي قابل انجام است و سه روش از طريق سيستم به اينترنت تبديل شده است.

در اينجا شش روش براي تأييد كتابچه تأمين اجتماعي آورده شده است:

روش اول، كد شماره گيري 4 ستاره 1420 مربع است (# ١٤٢٠ * ٤ *). با شماره گيري اين كد دستوري ، يك منو براي وارد كردن كد ظاهر مي شود. اين سيستم به محض ورود كد ملي پاسخ مي دهد و پيامي را مي فرستد كه مي گويد: “شما در حال دريافت كمك پزشكي هستيد.” ظاهر مي شود.

روش دوم، 4 ستاره 1420 كد دستوري 1 مربع را شماره گيري كنيد (# # ١ * 1 * ٤ *) ، كه كد ملي را نيز در اينجا وارد مي كنيم.

روش سوم ، كد ستاره 1666 مربع (# ١٦٦٦ *) است كه با بيمه درماني مشترك است. بيمه شده با انتخاب گزينه و درج كد ملي دفترچه را بدست مي آورد.

– روش چهارم، مي تواند پس از اتصال به اينترنت بيمه شده ، در مرورگر pwa.tamin.ir را بنويسد و به آن دسترسي پيدا كند. كد را در فهرست وارد كرده و اعتبار كتابچه را جستجو كنيد.

روش پنجم ، اگر مخاطب از يك برنامه تلفن همراه استفاده كند ، آنها مي توانند باركد را در جلوي تلفن همراه نگه دارند كه اعتبار جزوه را اسكن و نمايش مي دهد.

– روش ششم ، اعتبار دفترچه با مراجعه به medical.tamin.ir قابل تشخيص است.

– اگر بيمه گر با شخصي مشكلي داشته باشد و اشتباهي مرتكب شود ، مي تواند با شماره 1420 تماس گرفته و در آنجا حق درمان را بررسي كند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.