لزوم تقويت و توسعه مناسبات مرزي ايران و تركيه

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

لزوم تقويت و توسعه مناسبات مرزي ايران و تركيه

۲۶ بازديد

فرمانده مرزباني ناجا بر تقويت و توسعه روابط مرزي ايران و تركيه تأكيد كرد و گفت: جلسات مرزي امنيت مرز عمومي را بهبود مي بخشد. به گزارش دنياي 77 ، سردار احمد علي گودرجي وي در يك نشست ويدئويي با ژنرال عارف سيتين ، فرمانده كل جمهوري تركيه گفت: “جلسات مرزي بين دو كشور حفاظت …

لزوم تقويت و توسعه مناسبات مرزي ايران و تركيه https://d77.ir/لزوم-تقويت-و-توسعه-مناسبات-مرزي-ايران-و/ دنياي 77 Wed, 13 Jan 2021 21:15:12 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/لزوم-تقويت-و-توسعه-مناسبات-مرزي-ايران-و/ فرمانده مرزباني ناجا بر تقويت و توسعه روابط مرزي ايران و تركيه تأكيد كرد و گفت: جلسات مرزي امنيت مرز عمومي را بهبود مي بخشد. به گزارش دنياي 77 ، سردار احمد علي گودرجي وي در يك نشست ويدئويي با ژنرال عارف سيتين ، فرمانده كل جمهوري تركيه گفت: “جلسات مرزي بين دو كشور حفاظت …

فرمانده مرزباني ناجا بر تقويت و توسعه روابط مرزي ايران و تركيه تأكيد كرد و گفت: جلسات مرزي امنيت مرز عمومي را بهبود مي بخشد.

به گزارش دنياي 77 ، سردار احمد علي گودرجي وي در يك نشست ويدئويي با ژنرال عارف سيتين ، فرمانده كل جمهوري تركيه گفت: “جلسات مرزي بين دو كشور حفاظت از مرزهاي مشترك ، اتحاد و همدلي را بهبود مي بخشد.”

وي با اشاره به تعامل و ارتباط مطلوب مرزبانان و ژاندارمري ايران و تركيه گفت: ايجاد تعامل مرزي بين دو كشور باعث شده مرز مشترك براي قاچاقچيان در نقطه صفر مرزي ناامن باشد.

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به پيشينه تاريخي و روابط خوب ايران و تركيه گفت: ما در بسياري از موضوعات فرهنگي و تاريخي با تركيه شباهت داريم و هر دو طرف اعتقاد صادقانه به مقابله با استكبار جهاني دارند.

گودرزي براي تبادل تجربيات بر لزوم تقويت و توسعه روابط مرزي دو كشور تأكيد كرد و گفت: جنگ جدي بين گروه هاي تروريستي نافرمان و مسلح و قاچاقچيان در مرز مشترك ايران و تركيه يكي از توافق نامه هاي دو طرف است.

تأكيد بر توسعه روابط مرزي ايران و تركيه

در ادامه جلسه ، ژنرال عارف چتين با اشاره به وحدت و انسجام هر دو كشور ايران و تركيه گفت: همانطور كه مي بينيم پرچم هاي دو كشور در كنار هم هستند و در كنار هم باقي خواهند ماند. انشا Godالله بستري براي ديدار زود و صميمي ما فراهم خواهد كرد.

وي با اشاره به هزاران سال پيوند فرهنگي و تاريخي ايران و تركيه گفت: ايمان ، اعتماد ، احترام و قبله دو كشور دوست و مسلمان ايران و تركيه جنبه مشتركي است كه موجب تقويت روابط مرزي شده است.

ژنرال عارف چتين گفت: “وقتي ما متحد باشيم ، هيچ نيرويي نمي تواند به دو كشور آسيب برساند و در سايه اين وحدت ، استعمارگران نمي توانند بر ما مسلط شوند”.

به گزارش پايگاه خبري پليس نيوز ، وي به وفاداري و برخورد انساني ايران در قبال ملت تركيه در فاجعه طبيعي سال گذشته اشاره كرد و گفت: اميدواريم تلاش هاي متقابل براي كنترل مرزهاي دو كشور و همچنين مقابله با ترافيك غيرقانوني صورت گيرد. .

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.