پيكر” شهيد عسگري” در گلزار شهداي اسلامشهر آرام گرفت

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

پيكر” شهيد عسگري” در گلزار شهداي اسلامشهر آرام گرفت

۲۲ بازديد

به گزارش خبرگزاري دنياي 77 از تهران؛ پيكر مطهر شهيد حشمت الله عسگري 39 سال دوري از خانواده و در سطوح مختلف در اسلام ماهار به خاك سپرده شد و در همبستگي با سالروز شهادت بانوي حضرت فاطمه زهرا (س) در آرامگاه ابدي امامزاده اكيل به خاك سپرده شد. جسد شهيد عسگري 33 سال و …

پيكر” شهيد عسگري” در گلزار شهداي اسلامشهر آرام گرفت https://d77.ir/پيكر-شهيد-عسگري-در-گلزار-شهداي-اسلامشه/ دنياي 77 Sun, 17 Jan 2021 18:17:42 0000 استاني https://d77.ir/پيكر-شهيد-عسگري-در-گلزار-شهداي-اسلامشه/ به گزارش خبرگزاري دنياي 77 از تهران؛ پيكر مطهر شهيد حشمت الله عسگري 39 سال دوري از خانواده و در سطوح مختلف در اسلام ماهار به خاك سپرده شد و در همبستگي با سالروز شهادت بانوي حضرت فاطمه زهرا (س) در آرامگاه ابدي امامزاده اكيل به خاك سپرده شد. جسد شهيد عسگري 33 سال و …

به گزارش خبرگزاري دنياي 77 از تهران؛ پيكر مطهر شهيد حشمت الله عسگري 39 سال دوري از خانواده و در سطوح مختلف در اسلام ماهار به خاك سپرده شد و در همبستگي با سالروز شهادت بانوي حضرت فاطمه زهرا (س) در آرامگاه ابدي امامزاده اكيل به خاك سپرده شد.

جسد شهيد عسگري 33 سال و نه ماه دور از خانواده اش هنگام حفاري اخير در منطقه شلمچه پيدا شد و توسط DNA آزمايش شد ، پس از سالها پدر و مادرش امروز به همراه مادر و برادرانش به خانه ابدي او رفتند.

با حضور پيكر شهيد اصغري در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، فضاي شهر اسلامشهر فضاي دوران دفاع مقدس و مردم انقلابي منطقه ، فرمانداران و ايثارگران و همكاران و بستگان شهدا را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گرفت. در امامزاده عكيل (ع) در قبر ابدي در جوار اين شهيد و پدرش به خاك سپرده شد.

شهيد حشمت الله عسگري كه در سال 1334 در روستاي ديناهبر از توابع شهرستان اراك و در خانواده اي مذهبي متولد شد ، در سال 136666 در آن لشكركشي به كربلا در منطقه شلمچه براي دفاع از آرمان هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي كشته شد. و سرزمين ايران كيان نيروهاي متجاوز را در ميدان نبرد راستگرايان عليه بي عدالتي به شهادت رساند.

12

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.