یکشنبه ۲۵ آبان ۹۹ ۱۰:۳۲ ۴۰ بازديد
هر دو چشم خود را به رقابت نگاه كنيد
تأثيرگذارترين رقيب در تجارت شما كيست؟ رقباي شما در حال حاضر از چه تكنيك هاي بازاريابي استفاده مي كنند؟ آيا كارمندان آنها خوشحال و هيجان زده هستند؟ آيا مشتريان آنها راضي هستند؟ هدف اين مقاله تشويق شما براي پرسيدن اين س questionsالات و مهمتر از همه پاسخ دادن به آنها ، كسب مزيت نسبت به …
هر دو چشم خود را به رقابت نگاه كنيد
تأثيرگذارترين رقيب در تجارت شما كيست؟ رقباي شما در حال حاضر از چه تكنيك هاي بازاريابي استفاده مي كنند؟ آيا كارمندان آنها خوشحال و هيجان زده هستند؟ آيا مشتريان آنها راضي هستند؟ هدف اين مقاله تشويق شما براي پرسيدن اين س questionsالات و مهمتر از همه پاسخ دادن به آنها ، كسب مزيت نسبت به …