چگونه تاييد دو مرحله اي اينستاگرام را فعال كنيم

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

چگونه تاييد دو مرحله اي اينستاگرام را فعال كنيم

۱۰ بازديد

اينستاگرام يكي از پر كاربردترين شبكه‌هاي اجتماعي در بين كاربران است. اين برنامه توانسته مخاطبين زيادي را به خود جذب كند. طيف گسترده‌اي از افراد از معمولي ترين اقشار تا ورزشكاران، سياستمداران و حتي سلبريتي‌ها از اين برنامه‌ها استفاده مي‌كنند. اما اين برنامه علاوه بر همه‌ي مزايايي كه دارد، ممكن است در عين حال با …

چگونه تاييد دو مرحله اي اينستاگرام را فعال كنيم https://d77.ir/چگونه-تاييد-دو-مرحله-اي-اينستاگرام-را-ف/ دنياي 77 Sun, 15 Aug 2021 12:37:41 0000 عمومي https://d77.ir/?p=5655 اينستاگرام يكي از پر كاربردترين شبكه‌هاي اجتماعي در بين كاربران است. اين برنامه توانسته مخاطبين زيادي را به خود جذب كند. طيف گسترده‌اي از افراد از معمولي ترين اقشار تا ورزشكاران، سياستمداران و حتي سلبريتي‌ها از اين برنامه‌ها استفاده مي‌كنند. اما اين برنامه علاوه بر همه‌ي مزايايي كه دارد، ممكن است در عين حال با …

اينستاگرام يكي از پر كاربردترين شبكه‌هاي اجتماعي در بين كاربران است. اين برنامه توانسته مخاطبين زيادي را به خود جذب كند. طيف گسترده‌اي از افراد از معمولي ترين اقشار تا ورزشكاران، سياستمداران و حتي سلبريتي‌ها از اين برنامه‌ها استفاده مي‌كنند. اما اين برنامه علاوه بر همه‌ي مزايايي كه دارد، ممكن است در عين حال با به سرقت رفتن اطلاعات شما به شدت آسيب رسان نيز باشد. بهترين روش براي مقابله با هك شدن در اين برنامه، فعالسازي تاييد دو مرحله اي اينستاگرام است. اگر با اين قابليت آشنايي نداريد، در مجله تبليغچه به بررسي اين ويژگي مهم در بزرگترين شبكه‌ي ارتباطي دنيا خواهيم پرداخت.

تاييد دو مرحله‌اي اينستاگرام

تاييد دو مرحله اي اينستاگرام چيست؟

در حالت عادي ورود به برنامه اينستاگرام بسيار ساده است. شما تنها بايد با وارد كردن آيدي و گذرواژه به حساب كاربري خود وارد شويد. هرچه دسترسي به يك برنامه راحت باشد، علاوه بر اينكه امكان استفاده و ورود به آن براي شما را راحت خواهد كرد ، اين موضوع به هكرها و سارقين اينترنتي نيز كمك مي‌كند تا به راحتي حساب شما را هك كرده و اطلاعات آن را بدزدند.

بنابراين يكي از بهترين راهكارهايي كه مي‌توان با استفاده از آن از دسترسي افراد ديگر از جمله هكرها به حساب خود جلوگيري كنيم، استفاده از قابليت تاييد دو مرحله‌اي يا two-factor authentication است. در ادامه به نحوه‌ي فعالسازي اين قابليت در اين برنامه خواهيم پرداخت.

نحوه‌ي فعالسازي تاييد دو مرحله اي اينستاگرام

فعالسازي و استفاده از اين قابليت به سادگي ممكن خواهد بود. روند فعالسازي اين ويژگي بسيار آسان بوده و هر كسي مي‌تواند آن را انجام دهد. همچنين اگر از اكانت شخصي يا بيزينس در اين برنامه استفاده مي‌كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم در اسرع وقت پيج خود را از دست دزدهاي مجازي نجات دهيد. براي ايجادtwo-factor authentication و روشن كردن آن در اكانت بايد مراحل زير را طي كنيد:

  • ابتدا بايد وارد تنظيمات اينستاگرام شويد.
  • تاييد دومرحله‌اي در Instagram 1تاييد دومرحله‌اي در Instagram 1
  • در ادامه كافي است از منوي موجود در بخش تنظيمات، گزينه‌ي security را انتخاب كنيد.
  • تاييد دومرحله‌اي در Instagram 2تاييد دومرحله‌اي در Instagram 2
  • در ادامه براي فعال كردن تاييد دو مرحله اي اينستاگرام بايد عبارت انگليسي معادل اين قابليت، يعني two-factor authentication را پيدا كنيد و وارد آن شويد.
  • تاييد دومرحله‌اي در Instagram 3تاييد دومرحله‌اي در Instagram 3
  • اگر مراحل گفته شده را به درستي پيش رفته باشيد، با صفحه‌ي زير مواجه خواهيد شد. براي ادامه كار بايد روي دكمه‌ي آبي رنگ Get started كليك كنيد.
  • تاييد دومرحله‌اي در Instagram 4تاييد دومرحله‌اي در Instagram 4
  • در اين مرحله شما با دو گزينه مواجه مي‌شويد. اين دو گزينه هر يك كاربردهاي مختلفي با يكديگر دارند.
  • تاييد دومرحله‌اي در Instagram 5تاييد دومرحله‌اي در Instagram 5

    با انتخاب گزينه‌ي اول شما قادر خواهيد بود كه كد احراز هويت خود را در روند ورود به برنامه از طريق اپليكيشن دريافت كنيد. اين اپليكيشن‌ها را اينستاگرام در ادامه به شما معرفي خواهد كرد و در صورتي كه آن‌ها را روي گوشي خود نداشته باشيد، مي‌توانيد اقدام به نصب هر يك كنيد. اما پيشنهاد ما براي فعال كردن تاييد دو مرحله اي اينستاگرام استفاده از روش دوم است. در اين روش كد هاي ارسالي به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد. بنابراين بايد تلفن خود را وارد كنيد. ما با روش دوم كه كاربرد بهتري دارد، آموزش را ادامه مي‌دهيم.

  • پس از انتخاب روش دوم، اينستاگرام از شما يك شماره تلفن مي‌خواهد. با وارد كردن تلفن در كادر قرمز رنگ مشخص شده، روي دكمه‌ي آبي رنگ پايين صفحه كليك كنيد.
  • تاييد دومرحله‌اي در Instagram 6تاييد دومرحله‌اي در Instagram 6
  • حال كافي است كه منتظر ارسال كد توسط Instagram بمانيد و براي احراز هويت در بخش مشخص شده وارد كنيد. در انتها دكمه‌ي next را لمس كنيد.
  • تاييد دومرحله‌اي در Instagram 7تاييد دومرحله‌اي در Instagram 7
  • در گام آخر تنها بايد گزينه‌ي done را انتخاب كنيد.
  • تاييد دومرحله‌اي در Instagram 8تاييد دومرحله‌اي در Instagram 8

    اكنون اكانت شما از تاييد دو مرحله‌اي بهره مي‌برد. بنابراين امكان هك شدن اطلاعات حساب شما به شدت كاهش خواهد يافت. به عبارت ديگر هر وقت بخواهيد وارد حساب كاربري خود شويد، علاوه بر وارد نمودن گذرواژه، بايد حتما كد ارسالي به گوشي خود را نيز براي احراز هويت وارد كنيد.

    كدهاي ارسال شده در پايان فعالسازي تاييد دو مرحله اي اينستاگرام چيست؟

    بگذاريد ضرورت اين كدها را به يك مثال به شما توضيح دهيم. ابتدا اگر روند فعالسازي تاييد دو مرحله اي را به درستي طي كرده باشيد، با صفحه‌اي مانند تصوير زير روبرو مي‌شويد.

    كدهاي ريكاوري در تاييد دو مرحله‌ايكدهاي ريكاوري در تاييد دو مرحله‌اي

    اما كدهاي ريكاوري چيست. تا قبل از فعالسازي اين قابليت اگر گوشي شما به سرقت مي‌رفت يا سيم كارت شما مي‌سوخت، هيچ نگراني بابت اينستاگرام وجود نداشت. چرا كه مي‌توانستيد اطلاعات حساب خود را در يك دستگاه ديگر وارد كنيد. اما اگر دقت كرده باشيد، اين روش وابسته به سيمكارت مي‌باشد. يعني اينكه شما براي استفاده از آن حتما بايد كد ارسالي به شماره خود را وارد كنيد.

    حال اينستاگرام با ارسال اين كدهاي ريكاوري به كاربران اجازه مي‌دهد كه در مواقع اضطراري نيز بتوانند با استفاده از اين كد ها وارد حساب خود شوند. با اين ترتيب حتما بايد از اين اعداد پس از فعال كردن تاييد دو مرحله اي اينستاگرام اسكرين شات بگيريد.

    ارائه شده توسط : https://tablighche.com/

    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.