قيمت تلويزيون ال جي 55UP8150 سايز 55 اينچ، پنل IPS كيفيت 4K

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 55UP8150 سايز 55 اينچ، پنل IPS كيفيت 4K

۱۶ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون 55 اينچ فورك 55 اينچي LG 55UP8150 تلويزيون ال جي بخريد كه معمولاً مهمترين تلويزيون در بين ساير محصولات خانگي است و مصرف كنندگان معمولاً در خريد تلويزيون بسيار محتاط هستند. در بسياري از موارد ، مردم مي خواهند تلويزيوني بخرند كه زيرساخت خوبي دارد و قيمت مناسبي دارد. يكي از …

قيمت تلويزيون ال جي 55UP8150 سايز 55 اينچ، پنل IPS كيفيت 4K https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-55up8150-سايز-55-اينچ،-پنل-ips-ك/ تيتر نيوز Sat, 09 Oct 2021 21:03:14 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://mail.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-55up8150-سايز-55-اينچ،-پنل-ips-ك/ قيمت و مشخصات تلويزيون 55 اينچ فورك 55 اينچي LG 55UP8150 تلويزيون ال جي بخريد كه معمولاً مهمترين تلويزيون در بين ساير محصولات خانگي است و مصرف كنندگان معمولاً در خريد تلويزيون بسيار محتاط هستند. در بسياري از موارد ، مردم مي خواهند تلويزيوني بخرند كه زيرساخت خوبي دارد و قيمت مناسبي دارد. يكي از …

قيمت و مشخصات تلويزيون 55 اينچ فورك 55 اينچي LG 55UP8150

تلويزيون ال جي 55UP8150

تلويزيون ال جي بخريد كه معمولاً مهمترين تلويزيون در بين ساير محصولات خانگي است و مصرف كنندگان معمولاً در خريد تلويزيون بسيار محتاط هستند. در بسياري از موارد ، مردم مي خواهند تلويزيوني بخرند كه زيرساخت خوبي دارد و قيمت مناسبي دارد. يكي از اين مدلها تلويزيون ال جي 55UP8150 ديا

براي جلب رضايت هرچه بيشتر كاربران خود ، ال جي تلويزيون هاي هوشمند با قيمت هاي مختلف توليد كرده است. اين محصولات همچنين داراي طراحي منحصر به فرد بوده و رضايت مشتري را افزايش مي دهند. يكي از مدل هاي توليد شده در سال 2021 توسط اين شركت UP8150 است كه در اندازه هاي مختلف به فروش مي رسد.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

تلويزيون هاي UP8150 براي استفاده هاي گاه به گاه و همچنين تماشاي فيلم ها و سريال ها يك انتخاب عالي هستند و به دليل مدل هتل آنها ، مي توانند در مراكز خريد نيز استفاده شوند. در اين قسمت نگاهي به اين تلويزيون 55 اينچي مي اندازيم.

تلويزيون ال جي 55UP8150 داراي صفحه نمايش LED و كيفيت تصوير 4K است. اين كيفيت تصوير مي تواند تصويري با كيفيت بسيار بالا را به بيننده ارائه دهد. در مورد كيفيت صداي اين تلويزيون مي توان گفت كه صداي واضح را با صداي بلند و با كيفيت بالا به شنونده منتقل مي كند و براي دستيابي به اين هدف از سيستم صوتي دو كاناله براي انتقال صدا استفاده كرده است.

رابط كاربري خوب تلويزيون ال جي 55UP8150 از سيستم عامل محبوب WebOs استفاده مي كند كه ويژگي هاي متنوعي را به كاربران خود ارائه مي دهد. اگرچه اين تلويزيون از پورت هاي HDMI2.1 پشتيباني نمي كند ، اما به لطف فناوري ALLM و HGIG MODE ، اين تلويزيون براي كنسول هاي بازي در برابر دشمنان ايده آل است.

براي افزايش بيشتر تصاوير ، ما از يك پردازنده فوق العاده استفاده كرديم كه قادر بود با حذف نويز در تصاوير و همچنين بهبود كيفيت ، نتيجه را به روشني به بيننده منتقل كند.

كيفيت تصوير در تلويزيون ال جي 55UP8150

قيمت و خريد تلويزيون 55 اينچي ال جي 55UP8150

هرچه كيفيت تصوير در تلويزيون واضح تر و استاندارد تصوير واضح تر و بهتر باشد ، مصرف كنندگان بيشتري مايل به خريد اين محصول هستند زيرا كيفيت تصوير يكي از اطلاعات است. بزرگترين در تلويزيون. براي اين منظور ، طراحان و توليدكنندگان مختلف تلويزيون سعي مي كنند از بهترين فناوري ها براي افزايش سطح كيفيت خروجي تصوير و همچنين افزايش رضايت كاربران استفاده كنند.

صفحه نمايش تلويزيون ال جي 55UP8150 از فناوري LED استفاده مي كند و همچنين كيفيت تصوير خروجي 4K است. اين كيفيت تصوير از بسياري از تلويزيون هاي LED بالاتر است و جزئيات بيشتري را در تصوير در اختيار بيننده قرار مي دهد. تلويزيون ال جي 55UP8150 داراي رزولوشن 2160 در 3840 پيكسل است. اين تعداد پيكسل ثابت مي تواند حتي كوچكترين جزئيات را براي كاربر نمايش دهد.

اين تلويزيون داراي حالت خاصي براي طرفداران فيلم و سريال است كه بهترين كيفيت تصاوير را به بينندگان نشان مي دهد. به عبارت ديگر ، حالت FilmMaker كه روي اين تلويزيون اعمال مي شود مي تواند تصوير را دقيقاً همانطور كه قصد فيلمساز و كارگردان فيلم است براي بيننده به ارمغان آورد.

متأسفانه اين تلويزيون براي كنترل و بهبود كنتراست تصوير مجهز به فناوري Local Dimming نيست ، اما از فناوري LG Local Contrast براي رفع كامل اين عيب استفاده شده است. همچنين از فناوري HDR براي بهبود فضاي داخلي تصوير استفاده مي كند كه از فرمت هاي HDR10 PRO و HLG پشتيباني مي كند.

فناوري HDR تأثير بسيار زيادي بر روي كنتراست تصاوير نمايش داده شده در تلويزيون و همچنين طيف رنگ هايي كه مي تواند بر روي آن نمايش داده شود ، دارد. به عنوان مثال ، پشتيباني از فرمت HLG رنگ تصوير را تا حد زيادي افزايش مي دهد و باعث طبيعي تر و جذاب تر شدن تصوير براي بيننده مي شود.

طراحي منحصر به فرد تلويزيون ال جي 55UP8150 2021

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 55 اينچي LG UP8150

تلويزيون ال جي با ضخامت كم و طراحي باريك مورد توجه بسياري از كاربران قرار گرفته است. اين تلويزيون به دليل ضخامت كم براي نصب روي ديوار مناسب است و به راحتي مي توانيد ديوار را به ديوار بچسبانيد و جلوه زيبايي به خانه خود ببخشيد. به قرار دادن.

اين تلويزيون همچنين داراي پايه محكمي در وسط است كه به شما امكان مي دهد تلويزيون را بدون لرزش روي ميز بگذاريد و از تماشاي فضاي داخلي مورد نظر خود لذت ببريد.

تلويزيون هوشمند 55 اينچي LG UP8150

قيمت و خريد تلويزيون 55 اينچي ال جي UP8150

تلويزيون ال جي كاربردهاي هوشمند زيادي دارد. اين تلويزيون داراي سيستم عامل Webos است. يكي از فناوري هاي اين تلويزيون Mirror Screen است كه به شما اجازه مي دهد صفحه موبايل خود را به تلويزيون منتقل كرده و از تماشاي محتواي مورد نظر خود لذت ببريد. اين تلويزيون داراي سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است.

تلويزيون ال جي همچنين داراي قابليت LG ThinQ AI و اينترنت اشيا (IoT) است كه مي توانيد از آن براي مديريت ساير دستگاه هاي هوشمند در خانه خود استفاده كنيد. يك ورزش مهم را به شما نشان مي دهد. همچنين مي توانيد وب سايت را با استفاده از وب سايت ساخته شده مرور كرده و از ويژگي هاي آن استفاده كنيد.

با استفاده از تلويزيون ال جي ، مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون خود مانند لپ تاپ يا تلفن هوشمند خود متصل كرده و از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود لذت ببريد.

پردازنده تلويزيون 55 اينچي LG UP8150

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 55 اينچي LG UP8150

تلويزيون هاي مختلف اغلب از دستگاه هاي كمكي براي بهبود تصوير و كيفيت تلويزيون استفاده مي كنند. اين ابزار قبل از نمايش تصوير در خروجي و سپس نمايش آن در خروجي ، كيفيت را بهبود مي بخشد.

از اين دستگاه كمكي به عنوان پردازنده تصوير و صدا تلويزيون ياد مي شد. خوشبختانه تلويزيون LGUUP8150 ال جي از پردازنده اي قدرتمند به نام Quad Core 4K Processor استفاده مي كند كه الگوريتم هاي مختلف را به صورت مصنوعي پردازش مي كند. تصوير را فوراً مي چرخاند و تصوير خروجي را با كيفيت بسيار بالا و قابل قبول بهينه مي كند.

از جمله عملكردهايي كه از طريق اين پردازش بر روي اين تلويزيون اعمال مي شود ، فناوري افزايش تصوير است كه تصوير نمايش داده شده روي صفحه تلويزيون را بهبود مي بخشد و تصوير واضح تري به بيننده مي دهد.

همچنين اگر كيفيت تصاوير دريافتي از منبع پايين و غير ضروري باشد ، با استفاده از ويژگي موسوم به 4K Upscaling ، كيفيت اين تصاوير به 4K ارتقا مي يابد و كاربران نگران كيفيت پايين تصوير نباشند. كيفيت بالا و استاندارد قابل انتقال به مخاطب. همچنين مي توان به فناوري AI Brightness Control اشاره كرد كه روشنايي ساطع شده روي صفحه را با ميزان نور محيط تنظيم مي كند.

به عنوان مثال ، هنگامي كه يك صحنه سياه و سفيد در تلويزيون پخش مي شود ، روشنايي صفحه كاهش مي يابد تا جزئيات بيشتري از تصوير به بيننده منتقل شود. تلويزيون 50 اينچي LG 50UM7600 يكي از مدل هاي اصلي اين برند در سال 2019.

كيفيت صدا در تلويزيون ال جي 55UP8150

تلويزيون هوشمند ال جي 55UP8150

تلويزيون ال جي داراي سيستم صوتي دو كاناله و دو بلندگو است كه هريك از آنها 10 وات قدرت دارند و اين تلويزيون داراي توان 20 وات است. يكي از عملكردهاي تلويزيون ال جي AI Sound است كه با توجه به صحنه سريع و آهسته صدا را تنظيم مي كند و چندين صدا و اندازه را براي شما پخش مي كند.

همچنين مي توانيد با استفاده از Bluetooth Surround Ready 2 بلندگو را از طريق بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و خروجي صدا را به تلويزيون افزايش دهيد.

تلويزيون ال جي 55UP8150 اين دستگاه داراي فناوري Clear Voice III است كه تا حد امكان نويز اضافي را كاهش مي دهد و روشنايي صداي منتقل شده به تلويزيون را افزايش مي دهد. همچنين با Simirayous Audio Output و LG Sound Sync مي توانيد Sandisk خود را از طريق بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و صدايي هماهنگ و يكپارچه با تلويزيون خود ايجاد كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 55UP8150 سايز 55 اينچ، پنل IPS كيفيت 4K

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.