قيمت تلويزيون ال جي 43UP7750 سايز 43 اينچ، صفحه نمايش با كيفيت 4k

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون ال جي 43UP7750 سايز 43 اينچ، صفحه نمايش با كيفيت 4k

۱۵ بازديد

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 43UP7750 سايز 43 اينچ اين يكي از با تجربه ترين و شناخته شده ترين شركت ها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند LG است. در بازار ايران اين شركت بسيار محبوب است و محصولات آن مشتريان زيادي دارد. يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين شركت در سال …

قيمت تلويزيون ال جي 43UP7750 سايز 43 اينچ، صفحه نمايش با كيفيت 4k https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-43up7750-سايز-43-اينچ،-صفحه-ن/ تيتر نيوز Mon, 11 Oct 2021 05:18:41 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-ال-جي-43up7750-سايز-43-اينچ،-صفحه-ن/ قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 43UP7750 سايز 43 اينچ اين يكي از با تجربه ترين و شناخته شده ترين شركت ها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند LG است. در بازار ايران اين شركت بسيار محبوب است و محصولات آن مشتريان زيادي دارد. يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين شركت در سال …

قيمت و مشخصات تلويزيون ال جي 43UP7750 سايز 43 اينچ

تلويزيون 43 اينچي ال جي 43UP7750

اين يكي از با تجربه ترين و شناخته شده ترين شركت ها در زمينه توليد تلويزيون هاي هوشمند LG است. در بازار ايران اين شركت بسيار محبوب است و محصولات آن مشتريان زيادي دارد. يكي از مدل هاي توليد شده توسط اين شركت در سال 2021 و به بازار جهاني معرفي شد تلويزيون ال جي 43UP7750 ديا

اين مدل در اندازه ها و اشكال مختلف توليد مي شود. در اين بخش ، ما به اندازه 43 اينچ نگاه مي كنيم و عزيزان خود را براي آنها به وضوح توضيح مي دهيم. تلويزيون ال جي 43UP7750 با صفحه LED در آن طراحي خاص خود را دارد و همچنين كيفيت تصوير خروجي آن 4K است. كيفيت تصوير خروجي 4K مي تواند 4 برابر كيفيت تصوير بهتري نسبت به تلويزيون Full HD ارائه دهد.

اگر نگاه كنيد خريد تلويزيون 2021 شما و مي خواهيد جديدترين مدل هاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد. قسمت هاي تلويزيوني و دسته بندي هاي تلويزيوني 2021 را از طريق منوي موجود در سايت مشاهده كنيد.

در مورد كيفيت صداي اين تلويزيون مي توان گفت كه صدا را با يك راه حل مناسب به بيننده منتقل مي كند و به همين دليل از توان 20 وات در خروجي استفاده مي كند. سيستم عامل WebOs يكي از محبوب ترين سيستم عامل ها در تلويزيون هاي مختلف است و براي تلويزيون سري 43 اينچي LG UP7750 ، اين سيستم عامل مي تواند قابليت هاي زيادي را در اختيار كاربران خود قرار دهد.

اين محصول همچنين يك انتخاب بسيار مناسب براي گيمرها و علاقه مندان به كنسول هاي بازي است ، جايي كه از فناوري ALLM براي تأخير بسيار كم ورودي و همچنين فناوري HGIG براي عملكرد دقيق و با كيفيت بازي استفاده مي كند. تلويزيون 43 اينچي LG UP7750 سري IoT نيز پشتيباني مي كند ، كه به شما امكان مي دهد ساير دستگاه هاي خانگي را كنترل كنيد. اين تلويزيون داراي طراحي بسيار شيك و زيبا مي باشد و هم براي طراحي و هم براي دكوراسيون مناسب است و همچنين قابليت قرارگيري روي ديوار را نيز دارد.

طراحي منحصر به فرد براي تلويزيون ال جي 43UP7750

قيمت و خريد تلويزيون 43 اينچي ال جي 43UP7750

تلويزيون ال جي 43UP7750 طراحي زيبا و منحصر به فردي دارد كه توجه بسياري از كاربران را به خود جلب كرده است. اين تلويزيون داراي ضخامت كمي است كه آن را براي نصب روي ديوار بسيار مناسب مي كند و به راحتي مي توانيد آن را روي ديوار نصب كنيد و دكوراسيون خاصي به خانه خود هديه دهيد.

تلويزيون ال جي داراي 2 پايه در كنار تلويزيون است كه باعث افزايش قدرت و دوام تلويزيون مي شود و شما مي توانيد تلويزيون را بدون تكان دادن روي ميز بگذاريد و از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود لذت ببريد. دوست داريد و مي توانيد تلويزيون بهتري تماشا كنيد.

كيفيت تصوير در تلويزيون LG 21UP7750 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون LG 43UP7750

كيفيت تصوير يكي از عوامل م influثر بر ساير عوامل ارزيابي تلويزيون است و اگر كيفيت خروجي بالا باشد ، كاربران آن بسيار راضي خواهند بود. تلويزيون ال جي 43UP7750 از صفحه نمايش LED استفاده مي كند و همچنين كيفيت تصوير خروجي 4K است.

وضوح تصوير اين تلويزيون 3860 در 3860 پيكسل است كه تعداد پيكسلي است كه مي تواند جزئيات خيره كننده و خيره كننده تصوير را روي صفحه نمايش دهد. اين تلويزيون براي كساني كه به فيلم ها و سريال ها علاقه مند هستند ، ويژگي هاي جالب FilmMaker را بررسي كرده است ، كه باعث مي شود تصاوير دقيقاً همان چيزي باشد كه فيلمساز در نظر گرفته است. و لذت تماشاي برنامه مورد نظر را افزايش مي دهد.

متأسفانه ، اين تلويزيون از Local Dimming پشتيباني نمي كند ، اما از فناوري كنتراست محلي LG براي كنترل و بهبود كنتراست تصوير استفاده مي كند. از فناوري HDR براي افزايش فضاي داخلي تصوير استفاده مي شود. اين فناوري از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتيباني مي كند. به عنوان مثال ، پشتيباني از فرمت HLG رنگ تصوير را بهبود مي بخشد و بالاترين كيفيت تصوير را در اختيار كاربر قرار مي دهد.

به طور كلي ، مي توان گفت كه استفاده از فناوري HDR باعث مي شود مناطق روشن و تاريك يك برنامه تلويزيوني با كنتراست بيشتر بيشتر نمايان شود و همچنين كنتراست تصاوير نمايش داده شده در آن را بهبود بخشد. براي روشنايي در اين تلويزيون استفاده مي شود.

تلويزيون هوشمند 43 اينچي LG UP7750

قيمت و خريد تلويزيون 43 اينچي ال جي UP7750

تلويزيون ال جي 43UP7750 داراي ويژگي هاي هوشمند زيادي براي كاربران خود است. اين تلويزيون داراي سيستم عامل Webos است كه دسترسي به آن از منو بسيار آسان است و مي توانيد به راحتي از ويژگي هاي آن استفاده كنيد. يكي از عملكردهاي جذاب LG Sports Alert يا Sports Alert TV است كه مي تواند شما را از وقايع بازي و زمان شروع و پايان رويدادهاي مهم ورزشي مطلع كند ، در حالي كه به محتواي ديگر شما نگاه مي كند.

اين تلويزيون داراي 2 پورت HDMI و 1 پورت USB است. تلويزيون ال جي داراي فناوري Top Picks For You است كه داخل آن را در منوي اصلي به طعم و مزه شما نزديك مي كند. و با اين تلويزيون كه از Wi-Fi و بلوتوث استفاده مي كند مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، تبلت و تلفن هاي هوشمند را به تلويزيون متصل كرده و برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود را روي صفحه بزرگتر مشاهده كنيد. همچنين مي توانيد از رابط وب تعبيه شده در تلويزيون استفاده كنيد از مرور وب لذت ببريد.

پردازنده قدرتمند تلويزيون LG UP7750 ، اندازه 43 اينچ

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون LG UP7750 ، اندازه 43 اينچ

پردازنده يكي از دستگاه هاي كمكي است كه مي تواند كيفيت تصوير و همچنين محتواي صوتي و كنتراست تصاوير ارائه شده را بهبود بخشد و طيف رنگي را تا حد زيادي بهبود بخشد.

براي اين منظور ، تلويزيون 43 اينچي LG UP7750 از پردازنده بسيار قدرتمندي به نام α5 AI Processor 4K استفاده مي كند كه از الگوريتم هايي مانند يادگيري عميق و هوش مصنوعي تعبيه شده در آن در قالب تصاوير لحظه اي استفاده مي كند. و پس از بهبود كيفيت آن در محصول نشان داده مي شود.

اگر كيفيت تصاوير دريافتي از منبع پايين و غير ضروري باشد ، از عملكردي به نام 4K Upscaling استفاده مي شود كه از اين ويژگي براي بهبود كيفيت تصوير به كيفيت 4K استفاده مي كند و كاربران نگران كيفيت پايين تصوير نباشند. به و محصول با بالاترين كيفيت در اختيار او قرار مي گيرد.

يكي ديگر از ويژگي هاي بسيار جالب موجود در اين تلويزيون AI Brightness Control نام دارد كه وظيفه آن استفاده از سنسورهاي موجود در تلويزيون براي تشخيص ميزان نور محيط و نوري است كه به تلويزيون منتقل مي شود. به به عنوان مثال ، وقتي كاربر يك صحنه تاريك را مشاهده مي كند ، روشنايي صفحه كاهش مي يابد تا بتواند جزئيات بيشتري را در تصوير مشاهده كند.

كيفيت صدا در تلويزيون ال جي 43UP7750

قيمت و خريد تلويزيون هوشمند 43UP7750

تلويزيون 43 اينچي LG سري UP7750 داراي صداي باكيفيت و باكيفيت است. اين تلويزيون داراي سيستم صوتي دو كاناله با توان خروجي 20 وات است. چهره با تلويزيون بازي مي كند و مي توانيد از تماشاي تلويزيون بيشتر لذت ببريد.

همچنين با قابليت Bluetooth Surround Ready مي توانيد بلندگوهاي مختلف خارجي را از طريق بلوتوث به تلويزيون متصل كرده و اندازه تلويزيون را افزايش دهيد. تلويزيون ال جي 43UP7750 داراي سيستم كاهش نويز است كه تا حد امكان نويز اضافي را در صدا كاهش مي دهد و روشنايي صدا را افزايش مي دهد.

منبع : قيمت تلويزيون ال جي 43UP7750 سايز 43 اينچ، صفحه نمايش با كيفيت 4k

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.