قيمت تلويزيون سامسونگ 50AU7100 سايز 50 اينچ داراي كيفيت 4K

جديدترين يافته هاي لوازم خانگي را در اين وبگاه تخصصي مشاهده نماييد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون سامسونگ 50AU7100 سايز 50 اينچ داراي كيفيت 4K

۱۲ بازديد

شرح تلويزيون هوشمند 50 اينچي Fork Samsung 50AU7100 يكي از بهترين مدلهاي ساخته شده و رنگارنگ كه سامسونگ در سال 2022 توليد خواهد كرد ، تلويزيون سامسونگ 50AU7100 اين مدل بسته به سليقه كاربر در اندازه هاي مختلف ساخته مي شود. سايز مورد نظر ما در اين قسمت كه در آن به بحث و توضيح …

قيمت تلويزيون سامسونگ 50AU7100 سايز 50 اينچ داراي كيفيت 4K https://titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-50au7100-سايز-50-اينچ-دار/ تيتر نيوز Mon, 11 Oct 2021 13:20:17 0000 اجتماعي اخبار مشاغل استان ها اقتصادي بين الملل عمومي https://mail.titr-news.ir/2021/10/قيمت-تلويزيون-سامسونگ-50au7100-سايز-50-اينچ-دار/ شرح تلويزيون هوشمند 50 اينچي Fork Samsung 50AU7100 يكي از بهترين مدلهاي ساخته شده و رنگارنگ كه سامسونگ در سال 2022 توليد خواهد كرد ، تلويزيون سامسونگ 50AU7100 اين مدل بسته به سليقه كاربر در اندازه هاي مختلف ساخته مي شود. سايز مورد نظر ما در اين قسمت كه در آن به بحث و توضيح …

شرح تلويزيون هوشمند 50 اينچي Fork Samsung 50AU7100

تلويزيون سامسونگ 50AU7100

يكي از بهترين مدلهاي ساخته شده و رنگارنگ كه سامسونگ در سال 2022 توليد خواهد كرد ، تلويزيون سامسونگ 50AU7100 اين مدل بسته به سليقه كاربر در اندازه هاي مختلف ساخته مي شود. سايز مورد نظر ما در اين قسمت كه در آن به بحث و توضيح كامل آثار براي شما عزيزان مي پردازيم ، 50 اينچ است كه به اختصار 50AU7100 نيز ناميده مي شود.

تلويزيون سامسونگ 50AU7100 داراي طراحي منحصر به فرد و ضخامت بسيار كمي است و همچنين اين قابليت را دارد كه خود را با هر نوع الگو و دكوراسيون داخلي در خانه وفق دهد. كيفيت تصوير خروجي اين تلويزيون 4K است ، كيفيت تصوير در مقايسه با تلويزيون LED Full HD مي تواند تا 4 برابر تصوير بهتري را براي كاربر نمايش دهد.

براي بهبود كيفيت تصوير داده شده ، از يك موتور پردازش قدرتمند به نام پردازنده كريستال در اين تلويزيون استفاده مي شود. گردشگران مي توانند با استفاده از روشهاي متعدد تعريف شده براي آنها ، كيفيت تصاوير حاصله را تا حد زيادي بهبود بخشند. تلويزيون 50 اينچي سامسونگ AU7100 نيز از كيفيت صداي مناسبي برخوردار است و با وضوح مناسب صدا را به محصول منتقل مي كند كه از توان 20 وات محصول استفاده مي كند.

اگر به دنبال خريد تلويزيون 2021 هستيد و مي خواهيد جديدترين مدلهاي همه شركت هاي بزرگ مانند سامسونگ ، ال جي ، Hisense ، شيائومي و سوني را با هم ببينيد ، بخش تلويزيون و دسته تلويزيون 2021 را از طريق منوي زير در سايت مشاهده كنيد.

يكي از جذاب ترين عملكردهايي كه در اختيار كاربر اين تلويزيون قرار مي گيرد ، استفاده از حالت ورزش و فيلم است كه مي تواند هر برنامه يا فيلم ورزشي را كه كاربر مي خواهد و از تماشاي آن لذت مي برد ، در اولويت قرار دهد. دو نفره براي تماشاگران براي رابط كاربري ، اين مدل همچنين از سيستم عامل اختصاصي Tizen ، ايجاد شده توسط خود سامسونگ ، استفاده مي كند كه مي تواند تجربه كاربري منحصر به فردي را در اختيار كاربر قرار دهد.

بسياري از پورت هاي مختلف دستگاه هاي ديگر را به تلويزيون متصل كرده اند ، مانند پورت هاي HDMI و USB. قيمت تلويزيون سامسونگ مناسب است زيرا ويژگي هاي بسيار متنوعي دارد.

كيفيت تصوير در تلويزيون Samsung 50AU7100

قيمت و خريد تلويزيون سامسونگ 50AU7100

كيفيت تصوير براي كاربران و مصرف كنندگان كه قصد خريد تلويزيون را دارند از اهميت بالايي برخوردار است و هر چه كيفيت تصوير بهتر باشد ، ترغيب مردم براي خريد اين محصول آسان تر خواهد بود. تلويزيون 50 اينچي سامسونگ سري AU7100 داراي كيفيت تصوير 4K و همچنين رزولوشن 2160 x 3840 پيكسل است كه در آن اين تراكم پيكسلي كاربر را قادر مي سازد تا جزئيات خيره كننده اي را در تصاوير داخل محصول ثبت كند.

براي مشاهده جزئيات بيشتر در تصوير روي صفحه ، بايد كنتراست تصاوير را افزايش دهيد ، يا به عبارت ديگر مي توان گفت كه هرچه كنتراست تصاوير نمايش داده شده در خروجي بيشتر باشد ، جزئيات بيشتري در مورد تصوير وجود دارد. در خروجي ديده مي شود .. درب تلويزيون سامسونگ 50AU7100 از فناوري كنتراست مگا استفاده شده است كه مي تواند كنتراست تصاوير را تا حد زيادي بهبود بخشد.

همچنين براي افزايش روشنايي تصاوير و افزايش شدت تصوير ، از فناوري موسوم به UHD Dimming در اين تلويزيون استفاده شد. يكي از مهمترين فناوري هاي مورد استفاده براي افزايش تصوير داخلي مدل ، HDR نام دارد كه از دو فرمت HDR10 و HLG پشتيباني مي كند. در حقيقت ، فناوري HDR بر طيف رنگ ارائه شده توسط تلويزيون و همچنين كنتراست تصاوير تأثير مي گذارد و سطح كيفيت اين آثار را بهبود مي بخشد.

همچنين ، به منظور نمايش چند رنگ روي تلويزيون ، از فناوري Pure Color استفاده مي شود. اين فناوري قادر است چندين رنگ را در تلويزيون تشخيص دهد و در نتيجه ، تصاويري كه در خروجي به كاربر نمايش داده مي شود بسيار شبيه تصاوير است.

طراحي زيبا براي تلويزيون سامسونگ 50AU7100 2021

شرح و بررسي دقيق تلويزيون Samsung 50AU7100

اين تلويزيون داراي طراحي زيبايي است كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است. تلويزيون سامسونگ 50AU7100 ضخامت بسيار نازكي دارد كه آن را دو برابر زيبا مي كند و براي نصب روي ديوار بسيار مناسب است و دكوراسيون خاصي به منزل شما مي بخشد.

همچنين مي توانيد تلويزيون را بدون گرم شدن بيش از حد روي ميز بگذاريد و با قرار دادن پايه ها در دو طرف تلويزيون از تماشاي آن لذت ببريد.

كنترلر قدرتمند تلويزيون 50 اينچي سامسونگ AU7100

قيمت و خريد تلويزيون 50 اينچي سامسونگ AU7100

پردازنده يكي از قدرتمندترين كمك ها در بهبود كيفيت تصوير ، صدا و حتي كنتراست تصوير ارائه شده در محصول است. همچنين هوش مصنوعي عظيم ساخته شده در آن مي تواند جنبه هاي بسياري از تلويزيون را تا حد زيادي بهبود بخشد.

در واقع ، كاري كه پردازنده انجام مي دهد اين است كه قبل از ارائه تصوير به كاربر در خروجي ، تصوير را تجزيه و تحليل كرده و سختي و كنتراست آن كاملاً بهبود يافته و در نتيجه يك تصوير بسيار خوب ايجاد مي شود. اگر تصاوير دريافتي از منبع يا تصاويري كه در تلويزيون پخش مي شوند از كيفيت خوبي برخوردار نباشند.

با استفاده از ويژگي 4k Upscaling ، كيفيت اين تصاوير به كيفيت 4K ارتقا مي يابد و در نتيجه ، كار با آن هميشه بالاترين كيفيت و سازگارترين تصاوير را در محصول به دست مي آورد. همچنين ، هنگامي كه تصوير از خروجي خارج مي شود ، وقتي قسمتي از تصوير كنتراست زير آن را ندارد ، با استفاده از فناوري Contrast Enhancer ، كنتراست اين تصاوير تا حد بسيار مطلوبي افزايش مي يابد. تصاوير با وضوح بسيار بالا در اختيار كاربر قرار مي گيرد. اين باعث مي شود بينندگان بيش از هر زمان ديگري از تماشاي نمايش خود لذت ببرند.

تلويزيون هوشمند 4K سامسونگ 50AU7100

توضيحات و بررسي دقيق تلويزيون 50 اينچي سامسونگ AU7100

تلويزيون سامسونگ داراي سيستم عامل Tizen است كه برنامه هاي متنوعي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. يكي از ويژگي هاي جذاب اين تلويزيون شي هوشمند است كه به شما امكان مي دهد ساير دستگاه هاي سامسونگ خود را از طريق صفحه تلويزيون كنترل كرده و به موقعيت آن دسترسي پيدا كنيد. با استفاده از اين تلويزيون ، مي توانيد دستگاه هاي خارجي خود مانند لپ تاپ ، بلوتوث و تلفن هاي رده بالا را از طريق Wi-Fi و بلوتوث به تلويزيون متصل كنيد.

از تماشاي برنامه ها يا فيلم هاي مورد علاقه خود لذت ببريد. فناوري ديگر مورد استفاده در اين تلويزيون Samsung TV Plus است كه به شما امكان مي دهد بدون نصب يا اتصال دستگاه هاي خارجي به برنامه هاي سرگرمي دسترسي داشته باشيد و از آنها لذت ببريد. همچنين مي توانيد با استفاده از ويژگي مرورگر وب ، وب را مرور كنيد. اين تلويزيون اين تلويزيون داراي 1 پورت USB و 3 پورت HDMI است.

همچنين مي توانيد از راه دور به رايانه خود دسترسي داشته باشيد و كار خود را با فناوري تلويزيون روي صفحه تلويزيون انجام دهيد. همچنين مي توانيد با استفاده از برنامه وب از مرور وب خود لذت ببريد. ما با معرفي منحصر به فرد ترين و محبوب ترين مدل تلويزيون سرد سامسونگ 65Q80T ، يكي از محصولات با كارايي بالا ، به پايان مي رسانيم.

كيفيت صدا در تلويزيون Samsung 50AU7100 ، اندازه 50 سانتي متر

قيمت و خريد تلويزيون 50AU7100

صرف نظر از سطح مشاهده تلويزيون در هر سطحي ، تنها گزينه اي نيست كه بتوان آن را خريداري كرد و در واقع مي توان گفت كه كيفيت تصوير نيز به همان اندازه مهم است. كيفيت صدا و اين دو عوامل مختلف مي توانند مشتريان را براي خريد تلويزيون متقاعد كنند. تلويزيون سامسونگ 50AU7100 از سيستم صوتي دو كاناله استفاده مي كند و همچنين 20 وات خروجي صدا توليد مي كند.

اين حجم مي تواند محصول را به خوبي به مخاطب منتقل كند ، اما اگر نياز به افزايش اندازه تلويزيون داريد ، مي توانيد يك سيستم صوتي يا نوار صوتي بخريد ، كه اگر اين كار را با يك تلويزيون 50 اينچي سامسونگ AU7100 تلويزيون Q -Symphony انجام دهيد استفاده مي شود ، كه باعث مي شود صدا با تلويزيون و سيستم صوتي پخش شود ، به طوري كه بين صداي تلويزيون و سيستم صوتي اختلافي وجود نداشته باشد.

يكي از فناوري هاي مهم براي بهبود كيفيت صداي داخلي تلويزيون سامسونگ 50AU7100 اين دستگاه Dolby Digital Plus نام دارد كه نه تنها كيفيت صدا را بهبود مي بخشد ، بلكه نويز صدا را نيز حذف مي كند و باعث مي شود كه صدا با وضوح خوب به شنونده منتقل شود. اگر مي خواهيد تلويزيون را به تلفن همراه خود منتقل كنيد ، مي توانيد از فناوري Tv Sound To Mobile استفاده كنيد.

منبع : قيمت تلويزيون سامسونگ 50AU7100 سايز 50 اينچ داراي كيفيت 4K

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.